Η αναγγελία της ζημιάς γίνεται από τον Ασφαλισμένο μέσω αποστολής email στο τμήμα διαχείρισης ζημιών της Εταιρίας μας. Στο email αυτό πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω υποχρεωτικά στοιχεία:
- Φόρμα Αποζημίωσης (Κατοικίας ή Επιχείρησης)
- Φωτογραφίες της ζημιάς/ επηρεασθέντων ασφαλισμένων αντικειμένων
Με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της αποζημίωσής σας, μπορείτε επιπλέον να στείλετε τα παρακάτω αποδεικτικά/ δικαιολογητικά στοιχεία, τα οποία είναι χρήσιμα για τον διακανονισμό των ζημιών και ενδεχομένως ζητηθούν από εσάς σε μετέπειτα στάδιο διαχείρισης της ζημιάς:
- Αντίγραφο Βιβλίου/ Δελτίου Συμβάντων Αστυνομίας (σε περίπτωση κλοπής)
- Αντίγραφο Δελτίου/ Αναφορά Πυροσβεστικής (σε περίπτωση Φωτιάς)
- Προσφορές επισκευής της ζημιάς από τεχνικούς (σε κάθε περίπτωση)
- Τεχνική έκθεση/ πόρισμα/ γνωμάτευση από τεχνικούς συμβούλους (σε κάθε περίπτωση)
- Τον Αριθμό ΙΒΑΝ τραπέζης σας (σε περίπτωση αποζημίωσης)
Αποδεικτικό στο οποίο θα αναγράφεται ο δικαιούχος αποζημίωσης και κάτοχος αριθμού ΙΒΑΝ και η Τράπεζα (φωτοτυπία βιβλιαρίου ή βεβαίωση τραπέζης) - Φωτοτυπία ταυτότητας ασφαλισμένου/ δικαιούχου αποζημίωσης
H αποστολή όλων των παραπάνω δικαιολογητικών θα γίνεται επίσης στo email nonmotorclaims.cyprus@allianz.gr
Εμείς θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή τους και θα έρθουμε το συντομότερο δυνατόν σε επαφή μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της διαχείρισης της ζημιάς σας.