Γνωρίστε την Allianz Κύπρου
Γνωρίστε την Allianz Κύπρου
- Τρόποι Επικοινωνίας
- Υποβολή παραπόνων
- Τρόποι Πληρωμής
- Διαδικασία Αποζημίωσης Υποστατικού
- Ενημερωτικό Υλικό
Κεντρική Διεύθυνση
Το Κέντρο Επικοινωνίας της Εταιρίας μας με το εξειδικευμένο προσωπικό του είναι πάντα στη διάθεσή σας για να χειρίζονται οποιοδήποτε αίτημά σας, είτε είστε πελάτης μας, είτε όχι.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:
Τηλέφωνο: 77 770 110 (Ώρες λειτουργίας 8:30 -15:30, Παρασκευή 14:30)
E-mail: cyprusbranch@allianz.com.cy
Διεύθυνση: Λεωφόρος Τζων Κέννεντυ 23, Λευκωσία
Συνεργάτες
Επιπλέον, για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθυνθείτε και στους παρακάτω συνεργάτες μας:
Λευκωσία / Αμμόχωστος
Συνεργάτης: T.F.I. BROKERS
Υπεύθυνος: Α. Κυριάκου
Τηλέφωνο: 22200999
Fax: 22200990
Email: alexis@tfibroker.com
Διεύθυνση: 57 Λεωφ. Κέννεντυ, 2ος όροφος, 1076 Λευκωσία
Λεμεσός / Λάρνακα
Συνεργάτης: GIPS INSURANCE BROKERS
Υπεύθυνος: Γ. Υψαρίδης
Τηλέφωνο: 25382500
Fax: 25382499
Email: info@gips-brokers.com
Διεύθυνση: 19 Παναγή Λαππά, 3075 Λεμεσός
Πάφος
Συνεργάτης: G.A.S. ATHANASIOU INSURANCE AGENTS
Υπεύθυνος: Γ. Αθανασίου
Τηλέφωνο: 26822926
Fax: 26911681
Email: gasinsurance@cytanet.com.cy
Διεύθυνση: 21 Λεωφ. Απ. Παύλου, Γρ. 103, 8046 Πάφος
Υποβολή παραπόνου
Για να υποβάλλετε το παράπονό σας, μπορείτε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου, αποστέλλοντάς την με όποιον τρόπο από τους παρακάτω σας εξυπηρετεί:
Έντυπη Φόρμα
- μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση cyprusbranch@allianz.com.cy
- ταχυδρομικά, στη διεύθυνση:
Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη Μονοπρόσωπη Α.Α.Ε. - Υποκατάστημα Κύπρου
Λεωφόρος Τζων Κέννεντυ 23, 1075
Λευκωσία, Κύπρος
Όποιον τρόπο κι αν επιλέξετε, η Εταιρία μας, μέσω κατάλληλης διαδικασίας επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωράει άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να σας απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την Εταιρία μας δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε για εξωδικαστική λύση στις Αρχές, όπως ενδεικτικά στον Ενιαίο Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοικονομικής Φύσης ή στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.
Mέσω internet banking
Eurobank Cyprus Ltd
Αρ. Λογαριασμού: 200100356810
IBAN: CY41018000090000200100356810
Ελληνική Τράπεζα
Αρ. Λογαριασμού: 115-01-859524-01
IBAN: CY05 005001150001150185952401
Bank of Cyprus Public Company Ltd
Αρ. Λογαριασμού: 357030988677
IBAN: CY35002001950000357030988677
Mέσω πιστωτικής κάρτας online
Στα γραφεία μας ή σε συνεργάτη
Εξοφλήστε τα ασφάλιστρά σας με κάρτα ή επιταγή στα γραφεία μας (Λεωφόρος Τζων Κέννεντυ 23, Λευκωσία) ή σε κάποιον από τους συνεργάτες μας.
Λευκωσία / Αμμόχωστος
Συνεργάτης: T.F.I. BROKERS
Υπεύθυνος: Κ. Κυριάκου
Τηλέφωνο: 22200999
Fax: 22200990
Email: kyriakos@tfibroker.com
Διεύθυνση: 57 Λεωφ. Κέννεντυ, 2ος όροφος, 1076 Λευκωσία
Λεμεσός / Λάρνακα
Συνεργάτης: GIPS INSURANCE BROKERS
Υπεύθυνος: Γ. Υψαρίδης
Τηλέφωνο: 25382500
Fax: 25382499
Email: info@gips-brokers.com
Διεύθυνση: 19 Παναγή Λαππά, 3075 Λεμεσός
Πάφος
Συνεργάτης: G.A.S. ATHANASIOU INSURANCE AGENTS
Υπεύθυνος: Γ. Αθανασίου
Τηλέφωνο: 26822926
Fax: 26911681
Email: gasinsurance@cytanet.com.cy
Διεύθυνση: 21 Λεωφ. Απ. Παύλου, Γρ. 103, 8046 Πάφος
Μέσω πάγιας εντολής
Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας στο υποστατικό σας (Κατοικία ή Επιχείρηση)
- Ειδοποιήστε αμέσως την αστυνομία, εφόσον πρόκειται για ζημιά από κακόβουλες πράξεις, κλοπή ή ληστεία.
- Ανατρέξτε στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας και ελέγξτε αν καλύπτεται η όχι η ζημιά σας μέσα από τους γενικούς και ειδικούς όρους και εξαιρέσεις.
- Αναγγείλετε την ζημιά σας στην εταιρία μας ακολουθώντας την διαδικασία αναγγελίας όπως περιγράφεται στα παρακάτω βήματα.
- Μην προχωρήσετε σε καμία επιδιόρθωση ή αποκατάσταση της ζημιάς χωρίς πρώτα να μας ειδοποιήσετε και να μας δώσετε την ευκαιρία να επιθεωρήσουμε τη ζημιά. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να προβούμε σε αποζημίωση χωρίς τον έλεγχο των συνθηκών της ζημιάς, τη συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών και αποδεικτικών συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, γραπτών υπολογιζόμενων εξόδων/ προσφορών επισκευής και μαρτυριών όσον αφορά την ιδιοκτησία ή την αξία.
- Μην αναλάβετε οποιαδήποτε έξοδα και μην πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε πληρωμή, διακανονισμό, διευθέτηση ή αποδοχή ευθύνης σε σχέση με οποιαδήποτε απαίτηση χωρίς την γραπτή συγκατάθεσή μας.
- Ειδικότερα για πολύτιμα αντικείμενα, συγκεντρώστε και προσκομίστε μας τιμολόγια, αποδείξεις, βεβαιώσεις ή/και οποιαδήποτε άλλα υποστηρικτικά έγγραφα για οποιοδήποτε αντικείμενο/τεμάχιο, του οποίου η αξία προσδιορίζεται στο συμβόλαιό σας.
- Λάβετε εγκαίρως τα απαραίτητα μέτρα για ελαχιστοποίηση της απώλειας ή της ζημιάς
Στάδιο 1: Αναγγελία Ζημιάς
Η αναγγελία της ζημιάς γίνεται από τον Ασφαλισμένο μέσω αποστολής email στο τμήμα διαχείρισης ζημιών της Εταιρίας μας. Στο email αυτό πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω υποχρεωτικά στοιχεία:
- Φόρμα Αποζημίωσης (Κατοικίας ή Επιχείρησης)
- Φωτογραφίες της ζημιάς/ επηρεασθέντων ασφαλισμένων αντικειμένων
Με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της αποζημίωσής σας, μπορείτε επιπλέον να στείλετε τα παρακάτω αποδεικτικά/ δικαιολογητικά στοιχεία, τα οποία είναι χρήσιμα για τον διακανονισμό των ζημιών και ενδεχομένως ζητηθούν από εσάς σε μετέπειτα στάδιο διαχείρισης της ζημιάς:
- Αντίγραφο Βιβλίου/ Δελτίου Συμβάντων Αστυνομίας (σε περίπτωση κλοπής)
- Αντίγραφο Δελτίου/ Αναφορά Πυροσβεστικής (σε περίπτωση Φωτιάς)
- Προσφορές επισκευής της ζημιάς από τεχνικούς (σε κάθε περίπτωση)
- Τεχνική έκθεση/ πόρισμα/ γνωμάτευση από τεχνικούς συμβούλους (σε κάθε περίπτωση)
- Τον Αριθμό ΙΒΑΝ τραπέζης σας (σε περίπτωση αποζημίωσης)
- Αποδεικτικό στο οποίο θα αναγράφεται ο δικαιούχος αποζημίωσης και κάτοχος αριθμού ΙΒΑΝ και η Τράπεζα (φωτοτυπία βιβλιαρίου ή βεβαίωση τραπέζης)
- Φωτοτυπία ταυτότητας ασφαλισμένου/ δικαιούχου αποζημίωσης
H αποστολή όλων των παραπάνω δικαιολογητικών θα γίνεται επίσης στo email nonmotorclaims.cyprus@allianz.gr
Εμείς θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή τους και θα έρθουμε το συντομότερο δυνατόν σε επαφή μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της διαχείρισης της ζημιάς σας.
Στάδιο 2: Άνοιγμα Φακέλου Ζημιάς
Στάδιο 3: Διενέργεια Αυτοψίας από Πραγματογνώμονα
Στάδιο 4: Αποστολή Συμπληρωματικών Δικαιολογητικών
Στάδιο 5: Ολοκλήρωση Διακανονισμού Ζημιάς
Στην περίπτωση καταβολής αποζημίωσης θα ζητηθεί στον ασφαλισμένο να προσκομίσει εξοφλητική απόδειξη και στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού, εάν δεν μας τα έχει ήδη κοινοποιήσει στο στάδιο Αναγγελίας Ζημιάς.
Τέλος, αν το ασφαλιστήριό σας είναι συνδεδεμένο με δάνειο το οποίο σας έχει χορηγηθεί από κάποια τράπεζα, τότε εκτός των παραπάνω στοιχείων θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με την δανείστρια τράπεζά σας ή αρμόδια υπηρεσία διαχείρισης δανείων, ώστε να σας χορηγήσουν βεβαίωση εκχώρησης δικαιωμάτων αποζημίωσης, βάσει του σχετικού όρου ενυπόθηκου /ενεχυρούχου δανείστριας.