Πιστωτικές κάρτες 
Τώρα μπορείτε να πληρώνετε λιγότερα ασφάλιστρα και να τα εξοφλείτε έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις! 

Μάθετε περισσότερα
Νέος Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Ευρωπαϊκής Πίστης-4
Το μοντέλο εξυπηρέτησής μας 
Ο Ασφαλιστικός μας Διαμεσολαβητής είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθά και για να σας καθοδηγεί, προκειμένου να σας εξασφαλίσει αυτό που επιθυμείτε, ιδιαίτερα τη δύσκολη στιγμή που θα τον χρειαστείτε.

Μάθετε περισσότερα

Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη διαδικασία μετάβασης του συμβολαίου σας

Γιατί γίνεται αυτή η μετάβαση

Στην Allianz, η αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης και της σχέσης μας, παραμένει πρώτη προτεραιότητα. Στόχος μας είναι να σας προσφέρουμε ασφαλιστικές λύσεις και υπηρεσίες που σας ενδυναμώνουν και σας βοηθούν να υλοποιήσετε με ασφάλεια τους προσωπικούς και οικογενειακούς σας στόχους.

Αναγνωρίζουμε ότι τα σύγχρονα εργαλεία αποτελούν σημαντικό κλειδί για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Σε αυτή την κατεύθυνση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα προχωρήσουμε σταδιακά στη μετάβασή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του οχήματός σας σε ένα νέο, αναβαθμισμένο περιβάλλον.

Πώς θα επηρεαστεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας

Η διαδικασία της μετάβασης δεν θα επηρεάσει καθόλου την ασφάλισή σας και δεν απαιτούνται κάποιες ενέργειες από εσάς. Όλα τα στοιχεία σας θα μεταφερθούν στο νέο περιβάλλον και θα διασφαλίσουμε ότι θα ενημερωθούν κατάλληλα και εγκαίρως όλοι οι απαραίτητοι φορείς.

Τι θα συμβεί με τη μετάβαση αυτή 

Η διαδικασία της μετάβασης θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:

  • Εφόσον το συμβόλαιό σας έχει ήδη εξοφληθεί, από τις 17/12/25 και μετά, θα μεταφερθεί αυτόματα στο νέο περιβάλλον με νέο αριθμό συμβολαίου.
  • Αν εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας μετά την ανωτέρω ημερομηνία, αυτό θα μεταφερθεί αυτόματα στο νέο περιβάλλον με νέο αριθμό συμβολαίου.

Θα λάβετε νέο αριθμό συμβολαίου που θα σας εξασφαλίζει πρόσβαση στην αναβαθμισμένη εμπειρία. Όλα τα άλλα στοιχεία του συμβολαίου (όπως, καλύψεις, όροι, διάρκειες, ασφάλιστρα) θα παραμείνουν αμετάβλητα.

 

Ποια επικοινωνία ενδέχεται να λάβετε

Κατά τη διαδικασία αυτή, ενδέχεται να σας αποσταλούν μηνύματα από τρίτες υπηρεσίες (πχ. My Data). Αυτό θα συμβεί, λόγω των απαραίτητων ενημερώσεων που θα πραγματοποιούμε για τη σωστή μετάβαση όλων των στοιχείων που αφορούν στο συμβόλαιό σας. 

Ποια θα είναι η αναβαθμισμένη εμπειρία

Στόχος μας είναι, εκτός από την αναβαθμισμένη εικόνα του συμβολαίου σας, να απολαμβάνετε και μια σειρά από δωρεάν και ξεχωριστά προνόμια που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας, όπως:

  • My Portal πελατών. Για να έχετε πρόσβαση, μεταξύ άλλων, στο συμβόλαιό σας και στα έγγραφά σας, στην εξέλιξη της αποζημίωσής σας και για να εκδίδετε εύκολα την πράσινη κάρτα σας. Η πρόσβαση που έχετε μέχρι σήμερα στο Portal πελατών του allianzdirect.gr δεν θα ισχύει. Μετά την ολοκλήρωση της μετάβασης θα ενημερωθείτε για τη διαδικασία εγγραφής στο νέο Portal.
  • Πρόγραμμα επιβράβευσης Ασφαλιστικός Γονέας. Για να συγκεντρώνετε πόντους και να απολαμβάνετε επιστροφή ασφαλίστρων κάθε φορά που πραγματοποιείτε αγορές από τους συνεργάτες μας.
  • Wallet Συμβολαίων για Smartphone. Για να έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες του συμβολαίου σας, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνετε το ασφαλιστήριό σας.
  • Car Total. Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες οδικής βοήθειας 24/7, όπου κι αν βρίσκεστε, μέσω της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου που σας προσφέρουμε.
 

Πώς θα πληρώνετε εφεξής το συμβόλαιό σας

Με την ολοκλήρωση της μετάβασης του συμβολαίου σας, οι μελλοντικές εξοφλήσεις θα πραγματοποιούνται με τους ίδιους τρόπους που ήδη χρησιμοποιείτε. Επιπρόσθετα, θα έχετε πρόσβαση στο Online Pay την ασφαλή ηλεκτρονική υπηρεσία που σας προσφέρουμε για να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας, χωρίς να απαιτείται μετάβαση στο περιβάλλον της τράπεζάς σας, καθώς και στην Online Θυρίδα, την ηλεκτρονική υπηρεσία παραλαβής των εγγράφων σας.

Στοιχεία επικοινωνίας

Τα στοιχεία επικοινωνίας πελατών Allianz Direct με την Εταιρία δεν αλλάζουν. Για κάθε ερώτηση ή απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6999900 (Δευτέρα ως Παρασκευή 8:00 - 21:00, Σάββατο 9:00 - 20:30) και στο direct@allianz.gr.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το 210 8119500 (Δευτέρα ως Παρασκευή 09:00 - 17:00) και το customercontact@allianz.gr.  

Τι θα ισχύει για το www.allianzdirect.gr 

Το www.allianzdirect.gr θα είναι διαθέσιμο έως 31/12/25. Μετά τη συγκεκριμένη ημερομηνία, η ενημέρωση και οι δυνατότητες που είχατε θα ενσωματωθούν στο www.allianz.com.gr. Με αυτή τη διαδικασία, θα έχετε ολιστική και κοινή πρόσβαση στις υπηρεσίες και την εμπειρία Allianz.