Πιστωτικές κάρτες 
Τώρα μπορείτε να πληρώνετε λιγότερα ασφάλιστρα και να τα εξοφλείτε έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις! 

Μάθετε περισσότερα
Νέος Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Ευρωπαϊκής Πίστης-4
Το μοντέλο εξυπηρέτησής μας 
Ο Ασφαλιστικός μας Διαμεσολαβητής είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθά και για να σας καθοδηγεί, προκειμένου να σας εξασφαλίσει αυτό που επιθυμείτε, ιδιαίτερα τη δύσκολη στιγμή που θα τον χρειαστείτε.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ελάτε σήμερα σε επαφή μαζί μας

Εξυπηρέτηση Πελατών

Είμαστε στη διάθεσή σας Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00.  

Οδική - Ταξιδιωτική Βοήθεια Mondial Assistance 

Καλέστε μας σε περίπτωση ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας.

Πραγματογνώμονες & Ζημιές

Σε περίπτωση ατυχήματος, κλείστε ραντεβού με έναν πραγματογνώμονα.

Συντονιστικό Κέντρο Υγείας

Για τα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής.

  • 1
  • 2
  • 3

Το αίτημά σας παρελήφθη επιτυχώς!

Ένας αρμόδιος του τμήματος εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών. Σας ευχαριστούμε.

Η Allianz έχει ως κύριο μέλημά της να είναι κοντά στους πελάτες της. Αν επιθυμείτε να υποβάλετε κάποιο παράπονο ή επισήμανση σχετικά με την Εταιρία και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα. Διευκρινίζεται ότι στην έννοια των παραπόνων/αιτιάσεων δεν περιλαμβάνονται οι αναγγελίες απαιτήσεων, οι αιτήσεις αποζημίωσης ούτε απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου σας και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε τα παράπονά σας με επιστολή μέσω ταχυδρομείου, fax ή e-mail. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση καλέστε απευθείας στο Γραφείο Παραπόνων Πελατών.

Γραφείο Παραπόνων Πελατών
Λεωφ. Κηφισίας 274, 152 32, Χαλάνδρι
Τηλ: +30 210 8119794, Fax: +30 210 8119795
e-mail: customercontact@allianz.gr

 
  • 1
  • 2
  • 3

Ένας αρμόδιος του τμήματος εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών. Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Σας ευχαριστούμε που μας βοηθάτε να γινόμαστε καλύτεροι!

Το αίτημά σας παρελήφθη επιτυχώς!

Συχνές Ερωτήσεις

Κεντρική Διεύθυνση

Δίκτυο Καταστημάτων

Μπορείτε να αναζητήσετε τα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα εδώ.

Χρήσιμα Τηλέφωνα

Γενικές πληροφορίες
210 8119 500, customercontact@allianz.gr
Τμήμα Αποζημιώσεων – Πραγματογνώμονες
210 8119 700, claimscar@europisti.gr
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
210 8119 670, customercontact@allianz.gr
Οδική - Ταξιδιωτική Βοήθεια 
211 9909 000
Carglass
213 0110 079
Υπηρεσίες Επείγουσας Μεταφοράς – Αερομεταφοράς & Ιατρικής Βοήθειας
211 9909 001
Συντονιστικό Νοσοκομειακών Προγραμμάτων (MEGACARE) Ατομικών σ/β Ζωής 
210 9971 829 (από κινητό)
801 1101 234 (από σταθερό)
Easy Life 
210 6800 120
Εξωνοσοκομειακές Καλύψεις (413,418,422,443,444,471,517) Ατομικών σ/β Ζωής
210 6800 120

Πως μπορείτε να βρείτε τον κωδικό πληρωμής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό πληρωμής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας και να πραγματοποιήσετε άμεσα την εξόφληση των ασφαλίστρων σας πατώντας εδώ.

Τι να κάνετε σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να παραλάβετε το συμβόλαιό σας ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο χρειάζεστε, μέσα από την υπηρεσία απομακρυσμένης αποστολής και παραλαβής εγγράφων. Παραλάβετε τα έγγραφα που αφορούν το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα εδώ.

Πως μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής αποστολής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την ηλεκτρονική αποστολή των εγγράφων του συμβολαίου σας γρήγορα και απλά, πατώντας εδώ

 

Με ποιους τρόπους μπορείτε να εξοφλήσετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η Εταιρία εφαρμόζει σύγχρονους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων σας όπως:

1. Στην Τράπεζα σας με τη χρήση του Κωδικού Πληρωμής Τράπεζας / ΕΛ.ΤΑ. που θα βρείτε στο ειδοποιητήριό σας, μέσω internet banking, phone banking, αυτόματων μηχανημάτων συναλλαγών (APS), με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού ή με χρήση μετρητών στα ταμεία. Οι παραπάνω τρόποι πληρωμής ισχύουν εφόσον παρέχονται από την τράπεζα που συνεργάζεστε. Η τυχόν επιβάρυνσή σας εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε Τράπεζας.

2. Μέσω των πιστωτικών μας καρτών “LIFECARD VISA” και “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΓΟΝΕΑΣ - LIFECARD CREDIT” σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, με τις οποίες μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις και να κερδίζετε έκπτωση στα ασφάλιστρά σας.

3. Μέσω του Onlinepay
Με τη χρήση χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας. Ειδικότερα, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας μπορείτε να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού στις τράπεζες Alpha Bank, Πειραιώς, Eurobank, Εθνική και Viva Wallet μέσω της υπηρεσίας IRIS.
Με πάγια εντολή για πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Με τον συγκεκριμένο τρόπο έχετε τη δυνατότητα επιλογής έκπτωσης στα ασφάλιστρά σας για συγκεκριμένους κλάδους και καλύψεις με εφάπαξ εξόφληση ή εξόφλησης του συμβολαίου σας σε άτοκες δόσεις.

4. Με πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού.

5. Στα ΕΛΤΑ χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Πληρωμής Τράπεζας / ΕΛ.ΤΑ. που θα βρείτε στο ειδοποιητήριό σας. Η τυχόν επιβάρυνσή σας εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ.

Σημειώσεις:
Στις περιπτώσεις 2, 3 (περίπτωση πάγιας εντολής για πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard) και 4, η χρέωση ενδέχεται να γίνει έως και 9 ημέρες πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία υποχρέωσης πληρωμής, σύμφωνα και με την πολιτική της τράπεζας σας
Η επιβάρυνσή σας είναι μηδενική αν επιλέξετε τον τρόπο εξόφλησης 1 (περίπτωση internet banking. Τράπεζας Πειραιώς και αυτόματο μηχάνημα συναλλαγών της Alpha Bank), ή τις περιπτώσεις 2, 3.
Στην περίπτωση 2 η ανάθεση πάγιας εντολής πραγματοποιείται στον κωδικό πελάτη και ισχύει για το σύνολο των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που συνδέονται στο συγκεκριμένο κωδικό και έχουν πάγια εντολή. Συνεπώς, η εκ νέου ανάθεση σε κάρτα πληρωμών αντικαθιστά οποιαδήποτε προηγούμενη ανάθεση, για το σύνολο των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που συνδέονται με το συγκεκριμένο κωδικό πελάτη.
Στις περιπτώσεις πάγιων εντολών κάρτας, καθίσταται απαραίτητη η εκ νέου ανάθεση σε περίπτωση ανανέωσής της.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον Aσφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή ή στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο customercontact@allianz.gr, στο τηλέφωνο 210 8119 670 ή στο fax 210 8119 789.

 

Πως θα παραλάβετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας όταν προχωρήσετε σε εξόφλησή του;

Εφόσον πραγματοποιήσετε εξόφληση μέσω της υπηρεσίας πληρωμών Onlinepay, μπορείτε να παραλάβετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής σας. Εναλλακτικά, η αποστολή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας πραγματοποιείται, είτε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση εφόσον έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία της ηλεκτρονικής αποστολής εγγράφων, είτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εξόφληση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, στη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε δηλώσει. 

Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα έγγραφά σας άμεσα και ηλεκτρονικά, πατήστε εδώ.

Πως μπορείτε να δείτε αν έχει εξοφληθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής σας, μπορείτε να βρείτε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας ή την πιο πρόσφατη εξοφλητική απόδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας πατώντας εδώ. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2108119670 προκειμένου να σας ενημερώσουμε. 

 

Τι να κάνετε σε περίπτωση ατυχήματος ή ακινητοποίησης του οχήματός σας;

  • Λάβετε αμέσως τα απαραίτητα μέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας.
  • Ειδοποιήστε το πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα. Αν συντρέχει λόγος, καλέστε τις πρώτες Βοήθειες στο 166.
  • Καλέστε την Οδική και Ταξιδιωτική Βοήθεια στο 2119909000 από σταθερό ή κινητό, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, αναφέροντας πληροφορίες για το ατύχημα και την ακριβή τοποθεσία σας. Η κλήση ισχύει για περιστατικά εντός Ελλάδας.
  • Συμπληρώστε τη Φιλική Δήλωση Ατυχήματος. Διαφορετικά, θα χρειαστεί να περιμένετε έως 5 ημέρες για την απάντηση από την άλλη ασφαλιστική εταιρία.
  • Αν δεν καλέσετε τη Φροντίδα Ατυχήματος, θα πρέπει να υποβάλλετε δήλωση στην Εταιρία μέσα σε 5 ημέρες από την ημέρα του ατυχήματος αναφέροντας όλες τις λεπτομέρειες.
  • Ενημερώστε το Τμήμα Αποζημιώσεων της Εταιρίας στο 210 8119700 (εργάσιμες ώρες & ημέρες) για αναγγελία της ζημιάς και εντολή πραγματογνωμοσύνης.

Για άμεση αποστολή στίγματος στον χάρτη και κλήση οδικής βοήθειας, ακολουθείστε τον σύνδεσμο εδώ ή κατεβάστε το App.

Οδική Βοήθεια

Τι κάνετε σε περίπτωση που χρειαστείτε Οδική Βοήθεια;

Εφόσον έχετε την ασφαλιστική κάλυψη, καλέστε στο 2119909000 από σταθερό ή κινητό, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, αναφέροντας την τοποθεσία και τον Αριθμό Κυκλοφορίας σας. Η κάλυψη ισχύει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Για άμεση αποστολή στίγματος στον χάρτη και κλήση οδικής βοήθειας, ακολουθείστε τον σύνδεσμο εδώ ή κατεβάστε το App.

Οδική Βοήθεια

Τι κάνετε αν χρειαστείτε αποκατάσταση ζημιών του οχήματός σας;

Η Εταιρία σας παρέχει τη δυνατότητα άμεσης αποκατάστασης των ζημιών του οχήματός σας σε συνεργαζόμενα συνεργεία, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος για ζημιές για τις οποίες δεν ευθύνεστε. Επιπρόσθετα, σας καλύπτει και για ζημιές που αφορούν στις συμπληρωματικές καλύψεις του συμβολαίου σας (Πυρός, Μικτή, Μερικής Κλοπής κ.λ.π.). Πλεονεκτήματα επιλογής συνεργαζόμενου συνεργείου:

  • Απευθείας πληρωμή της ζημιάς από την Εταιρία.
  • Αντικατάσταση των ζημιωθέντων ανταλλακτικών με καινούρια, για οχήματα έως 6 ετών.
  • Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης αν η επισκευή του οχήματός σας υπερβαίνει τις 2 ημέρες.
  • Κάλυψη θραύσης κρυστάλλων (χωρίς απαλλαγή).
  • Έλεγχος 20 σημείων, πριν παραδοθεί το επισκευασμένο όχημα.
  • Εγγύηση επισκευής.
  • Ειδικές εκπτώσεις για κάθε service ή επισκευή, αν δεν καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.

Μπορείτε να βρείτε τα συνεργαζόμενα συνεργεία εδώ.

Τι κάνετε σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων του οχήματός σας;

Η συνεργαζόμενη επιχείρηση της Carglass® μπορεί να βοηθήσει με την αποκατάσταση κάθε χτυπημένου κρυστάλλου του αυτοκινήτου σας. Για να κλείσετε ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στο 213 0110079 ή μεταβείτε στον σύνδεσμο εδώ.

Τι κάνετε σε περίπτωση επείγουσας Μεταφοράς - Αερομεταφοράς;

Καλέσετε στο 211 9909001 της Mondial Assistance.

Ποια είναι τα Συμβεβλημένα Νοσηλευτικά Ιδρύματα Νοσοκομειακών Προγραμμάτων με την Εταιρία;

Μπορείτε να βρείτε τα Συμβεβλημένα Νοσηλευτικά Ιδρύματα με την Εταιρία, πατώντας τους ακόλουθους συνδέσμους:

Συντονιστικό Κέντρο

Για πληροφορίες και ραντεβού που αφορούν τα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα ακόλουθα:

210 9971 829 από κινητό τηλέφωνο και 801 1101 234 από σταθερό τηλέφωνο.

Ποια είναι τα Συμβεβλημένα Συνεργεία με την Εταιρία;

Μπορείτε να βρείτε τα Συμβεβλημένα Συνεργεία με την Εταιρία, πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο εδώ.