Το Κέντρο Επικοινωνίας της εταιρίας μας με το εξειδικευμένο προσωπικό του αλλά και ο Συνεργάτης μας, βρίσκονται στη διάθεσή σας για να διαχειριστούν οποιοδήποτε αίτημά σας αναφορικά με την ασφάλισή σας, είτε είστε πελάτης μας, είτε όχι.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλέφωνο: 210 69 99 999 (ώρες λειτουργίας: Δευτέρα - Πέμπτη 8:30 -16:30, Παρασκευή 8:30 -15:30)
  • E-mail:  customercontact@allianz.gr 

 Φόρμα Επικοινωνίας 

Μπορείτε να ενημερώσετε/επικαιροποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, χρησιμοποιώντας σαν μέσο ταυτοποίησης τον ΑΦΜ και τον κωδικό του συμβολαίου σας, στη σελίδα Κέντρο Στοιχείων & Προτιμήσεων Επικοινωνίας ή μέσω του Συνεργάτη μας.

1. Με κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής                                                   

Χρησιμοποιήστε τον 20ψήφιο κωδικό πληρωμής:

α) για μεταφορά χρημάτων μέσω e-banking από τον προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό
β) για πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα με δυνατότατα άτοκων δόσεων από την σελίδα μας ONLINE ΠΛΗΡΩΜΗ
γ) για κατάθεση μετρητών ή μεταφορά χρημάτων (από προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό) απευθυνόμενος σε οποιαδήποτε τράπεζα που συμμετέχει στο διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ

2. Με πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού

Απευθυνθείτε σε κατάστημα τραπέζας που συμμετέχει στο διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ και στην οποία τηρείτε λογαριασμό ή εναλλακτικά, υποβάλετε αίτηση μέσω του e-banking της τράπεζάς σας και συμπληρώστε το σχετικό έντυπο /φόρμα με τον κωδικό ανάθεσης.

Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης για τη διασφάλιση της έγκαιρης εξόφλησης των ασφαλίστρων.

3. Με πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας (Visa / Mastercard) 

Απευθυνθείτε στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz ή τον Συνεργάτη μας για την συμπλήρωση και την υποβολή σχετικής αίτησης.

Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης για τη διασφάλιση της έγκαιρης εξόφλησης των ασφαλίστρων.

4. Μέσω του Συνεργάτη μας

5. Μέσω εξόφλησης στα ΕΛΤΑ

Απευθυνθείτε σε κατάστημα ΕΛΤΑ εφόσον έχετε το έντυπο ταχυπληρωμής.

6. Μέσω PayPal, αποκλειστικά για πελάτες Allianz Direct

Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον PayPal λογαριασμό σας.

Το ασφάλιστρο είναι ετήσιο και καταβάλλεται στην έναρξη κάθε περιόδου ασφάλισης. Προϋπόθεση για την έναρξη ισχύος των καλύψεων είναι να καταβάλετε το πρώτο ετήσιο ασφάλιστρο ή την πρώτη δόση του, αν έχει συμφωνηθεί να πληρώνετε σε δόσεις. Το οφειλόμενο ασφάλιστρο κάθε επόμενης δόσης πρέπει να εξοφλείται μέχρι την ημερομηνία οφειλής του.

Η εταιρία παρέχει τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια βάση.   

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο Συνεργάτη μας ή το Κέντρο Επικοινωνίας της εταιρίας μέσω τηλεφώνου στο 210 69 99 999 (ώρες λειτουργίας: Δευτέρα - Πέμπτη 8:30 -16:30, Παρασκευή 8:30 -15:30) ή μέσω email στο customercontact@allianz.gr
Απαλλαγή είναι το ποσό με το οποίο συμμετέχετε στην αποζημίωση. Η απαλλαγή εξαρτάται από τη φύση της ζημιάς και μπορείτε να πληροφορηθείτε για το ύψος της μέσα από το περίγραμμα ασφάλισης του συμβολαίου σας.
Σύμφωνα με το Άρθρο 8, παρ. 3, του Ν.2496/1997, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από το συμβόλαιό σας, αποστέλλοντας στην εταιρία επιστολή με συστημένο ταχυδρομείο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου. Η προθεσμία αυτή αναστέλλεται για όσο χρονικό διάστημα έχετε το Δικαίωμα Εναντίωσης για μη παράδοση πληροφοριών ή όρων (Οδηγός Ασφάλισης). Στην περίπτωση αυτή, σάς επιστρέφονται τα ασφάλιστρα που έχετε καταβάλει.

Υπάρχουν τρείς τρόποι για να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας:

  • Μέσω του δικτύου συνεργατών μας
  • Online μέσα από την ιστοσελίδα  www.allianzdirect.gr  είτε μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας της Allianz Direct 210 69 99 900
  • Με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας μας 210 69 99 999
Οι βασικές κατηγορίες οχημάτων που ασφαλίζονται στην Allianz είναι επιβατικά, μοτοσυκλέτες, φορτηγά και επαγγελματικής χρήσης οχήματα. Για λεπτομέρειες όσον αφορά τις κατηγορίες που μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας μέσω της Allianz, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Επικοινωνίας της εταιρίας στο 210 69 99 999.
Σύμφωνα με την πολιτική ανάληψης κινδύνων της Allianz Ελλάδος δεν ασφαλίζονται οχήματα ή μηχανάκια courier, delivery, χρηματαποστολών, security, ΤΑΧΙ, φορτηγά μεταφοράς υγρών καυσίμων / επικίνδυνων φορτίων/απορριμματοφόρα κ.λπ.

Με την παροχή της Νομικής Προστασίας καλύπτουμε:

• Τον ιδιοκτήτη ή νόμιμο κάτοχο του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, εάν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα που προκλήθηκε από αυτοκίνητο ενόσω οδηγεί νόμιμα οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή είναι επιβαίνων σε αυτοκίνητο ή είναι πεζός

• Τον οδηγό του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, εάν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα ενόσω οδηγεί το ασφαλισμένο αυτοκίνητο

• Τους επιβαίνοντες στο ασφαλισμένο αυτοκίνητο, εάν υποστούν τροχαίο ατύχημα ενόσω επιβαίνουν σε αυτό, με την προϋπόθεση ότι οι απαιτήσεις τους δεν στρέφονται κατά του ιδιοκτήτη ή/και οδηγού του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, αναλαμβάνοντας:

  • Τη διαδικασία απαίτησης αποζημίωσής σας από τροχαίο ατύχημα, εφόσον δεν ευθύνεστε
  • Την υπεράσπισή σας σε ποινικά δικαστήρια εξαιτίας:

        - Τροχαίου ατυχήματος από το οποίο προκλήθηκαν απώλεια ζωής ή τραυματισμός

        - Τροχαίας παράβασης

        - Τροχαίας παράβασης με κίνδυνο φυλάκισης, χρηματικής ποινής και προστίμων άνω των 60 ευρώ και τη         διαδικασία αιτήσεων χάριτος, αναστολής, αναβολής εκτέλεσης της ποινής και διευκολύνσεων πληρωμής

Σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα ή χρειαστεί την υπηρεσία οδικής βοήθειας έχετε διαθέσιμες τις εξής επιλογές :

1. Μέσω της εφαρμογής για smartphones, Allianz RSA

 Το application καταργεί την ανάγκη κλήσης στο τηλεφωνικό κέντρο Φροντίδας Ατυχήματος, προσδιορίζοντας αυτομάτως την τοποθεσία σας.

Έτσι, μειώνει τις ενέργειες που απαιτούνται από μέρους σας σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης.

 Android APP 

 IOS APP

2. Μέσω IVR to WebApp

Καλέστε άμεσα από τον τόπο του ατυχήματος, την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος της Allianz Assistance στο τηλέφωνο 1175. Ακολουθήστε τις φωνητικές οδηγίες και ενημερωθείτε απευθείας για την υπηρεσία «IVR to WebApp» ώστε να λάβετε με sms ένα link, μέσω του οποίου μπορείτε να δηλώσετε τα στοιχεία ακινητοποίησής του οχήματος σας χωρίς να χρειάζεται  να έχει γίνει download της εφαρμογής στο κινητό και χωρίς καμία αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο.

3. Καλώντας στο 1175 για επικοινωνία με εκπρόσωπο

Καλέστε στο τηλέφωνο 1175 (ισχύει και το 210 9988188), δίνοντας τις παρακάτω πληροφορίες:

  •          Tο ονοματεπώνυμό σας
  •          Tον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας
  •          Tην ακριβή θέση σας
  •          Tον αριθμό τηλεφώνου που μπορούμε να σας καλέσουμε
  •          Tην περιγραφή του προβλήματος

Αρμόδιος υπάλληλος θα σας ενημερώσει για τις ενέργειές του, προκειμένου να σας βοηθήσει.

Παρέχουμε υπηρεσίες οδικής βοήθειας στην Ελλάδα ή την Ευρώπη, ανάλογα με το είδος της παροχής που περιλαμβάνει το πρόγραμμα Ασφάλισης Αυτοκινήτου σας All Help ή ολοκληρωμένη οδική βοήθεια.

Η εταιρία διαθέτει δίκτυο συνεργατών, σταθμών παραμονής και μεταφόρτωσης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Για να ενημερωθείτε για τις ακριβείς διευθύνσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό συμβουλευτείτε τον πίνακα που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της Allianz Assistance, ενώ παράλληλα μπορείτε να ενημερωθείτε καλώντας στο 210 99 88 188.

1. Καλείτε τη Φροντίδα Ατυχήματος στον τόπο του ατυχήματος, τηλεφωνικώς (1175 ή 210 99 88 188)  ή μέσω της εφαρμογής Allianz RSA.

2. Ειδοποιείτε συγχρόνως και τις αρμόδιες Αρχές.

3. Προσκομίζετε όλα τα έγγραφα που θα ζητήσει η Allianz Assistance προκειμένου να προχωρήσει στην αναγγελία της ζημιάς. Είναι σημαντικό να συμπληρωθεί σωστά το έντυπο Φιλικού Διακανονισμού ώστε να προχωρήσει η διαδικασία άμεσα.

4. Εκπρόσωπος της Allianz Assistance θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ορίσετε ραντεβού με πραγματογνώμονα.

5. Αναμένετε να λάβετε ενημέρωση σχετικά με την έγκριση της επισκευής από την εταιρία μας.

6. Σε περίπτωση έγκρισης προχωράτε στην επισκευή του οχήματός σας και αποστέλλετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα στην εταιρία προκειμένου να πιστωθεί στον λογαριασμό σας η αποζημίωση μέσω ΙΒΑΝ.

Μετά την αναγγελία του ατυχήματος, ένας αρμόδιος διακανονιστής της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τα δικαιολογητικά που θα χρειαστούν προκειμένου να διακανονιστεί η απαίτησή σας.

Είναι απαραίτητο να έχετε σε ηλεκτρονική μορφή την άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμα οδήγησης, δικαιολογητικά που πιθανόν να ζητηθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διακανονισμού της αποζημίωσής σας, το προσωπικό της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων θα βρίσκεται στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Για την επικοινωνία με τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων μπορείτε να καλέσετε στο 210 69 99 999 (για τις ασφαλίσεις που έγιναν μέσω του δικτύου Συνεργατών μας) και στο 210 69 99 900 (για ασφαλίσεις που έγιναν μέσω allianz direct) και να επιλέξετε στη συνέχεια τον αριθμό 2 ή να στείλετε e-mail στο claimsdirect@allianz.gr

Ο φιλικός διακανονισμός είναι η διαδικασία που σας διασφαλίζει την αποζημίωσή σας από την εταιρία μας σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, εφόσον το άλλο εμπλεκόμενο αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο σε εταιρία που είναι μέσα στη συμφωνία του φιλικού διακανονισμού.

Η εταιρία μας συμμετέχει στον φιλικό διακανονισμό, άρα εάν και το άλλο εμπλεκόμενο όχημα είναι ασφαλισμένο σε εταιρία με φιλικό διακανονισμό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το έντυπο Φιλικής Δήλωσης Ατυχήματος από κοινού και να μας το στείλετε μαζί με την Αίτηση Αποζημίωσης, στο
motorclaims@allianz.gr

Εμείς θα φροντίσουμε να αποζημιώσουμε τη ζημιά που έχει υποστεί το αυτοκίνητό σας.

Η πρώτη σας ενέργεια είναι να καλέσετε την εκάστοτε διεύθυνση τροχαίας αστυνομίας, προκειμένου να επιληφθεί του συμβάντος και τη φροντίδα ατυχήματος.

Η εταιρία καλύπτει τις ζημιές που θα προκληθούν στο ασφαλισμένο αυτοκίνητο, σε περίπτωση που αυτό εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα όπως θα προκύπτει από δημόσιο έγγραφο (Κέντρο Πληροφοριών) το οποίο ευθύνεται αποκλειστικά για το συμβάν και ο οδηγός του έχει αποδεχθεί την αποκλειστική του ευθύνη ενώπιον της επιληφθείσης αρχής, με ενυπόγραφη αποδοχή του στο αντίγραφο Βιβλίου Συμβάντων.

Για την επισκευή του αυτοκινήτου σας μπορείτε να επιλέξετε όποιο συνεργείο επιθυμείτε. Σε περίπτωση που επιλέξετε κάποιο από τα συνεργαζόμενα με εμάς συνεργεία, εφόσον το ατύχημά σας ενταχθεί στο σύστημα άμεσων πληρωμών του φιλικού διακανονισμού ή έχετε κάλυψη Ίδιων Ζημιών στο ασφαλιστήριό σας, θα καλύψουμε απευθείας το κόστος αποκατάστασης της ζημιάς, χωρίς εσείς να χρειαστεί να καταβάλετε κανένα χρηματικό ποσό.

Επικοινωνώντας με την Allianz Assistance στο 210 99 88 188, θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία σας εξυπηρετεί. Σε περίπτωση που έχετε ασφαλίσει το όχημά σας μέσω του δικτύου Συνεργατών μας, τηλεφωνήστε μας στο 210 69 99 999. Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει online το συμβόλαιό σας, τηλεφωνήστε μας στο 210 69 99 900 και επιλέξετε στη συνέχεια τον αριθμό 2 και θα φροντίσουμε κάποιος ανεξάρτητος πραγματογνώμονας να βρεθεί στο συνεργείο που έχετε μεταφέρει το αυτοκίνητό σας.

Όχι, γιατί σύμφωνα με τον Ν.3651/2018 Αρ.8 Παρ.10 «…Όταν το όχημα μεταφερθεί στον τόπο επιθυμίας του δικαιούχου, παύει η υποχρέωση της επιχείρησης οδικής βοήθειας οχημάτων προς τον δικαιούχο για το συγκεκριμένο περιστατικό. Εάν ο δικαιούχος ζητήσει νέα μεταφορά, δεν θεωρείται παροχή οδικής βοήθειας και η μεταφορά αυτή του οχήματος πραγματοποιείται μόνο από επιχείρηση γερανών δημόσιας χρήσεως…»

Για τη διενέργεια των διαγνωστικών εξετάσεων είναι απαραίτητο να έχετε λάβει το σχετικό παραπεµπτικό σημείωμα από εξειδικευμένο γιατρό και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε µε τη Γραµµή Υγείας του Κέντρου Συντονισµού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Διαγνωστικές εξετάσεις µπορείτε να πραγματοποιείτε µόνο σε συµβεβληµένο µε την εταιρία µας Διαγνωστικό Κέντρο.

  • Συμβεβλημένα Διαγνωστικά
  • Γραµµή Υγείας του Κέντρου Συντονισµού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας: 801 1142 801 από σταθερό και 210 99 87 742 από κινητό
Καλύπτουµε ιατρική εξέταση στο σπίτι, από συμβεβλημένο γιατρό του Δικτύου Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Γιατρό εκτός δικτύου στο σπίτι καλύπτουμε μόνο εάν επιλέξετε την  Πρωτοβάθμια Περίθαλψη My Primary Care.

Μπορείτε να επιλέξετε το νοσοκοµείο της αρεσκείας σας. Το Κέντρο Επικοινωνίας της εταιρίας και ο Συνεργάτης µας θα σας ενηµερώσουν για τα εκάστοτε συµβεβληµένα - συνεργαζόµενα µε την εταιρία µας νοσοκοµεία.

Συμβεβλημένα Νοσοκομεία   

Διαγνωστικά Κέντρα

Ειδικές Τιμές & Εκπτώσεις

Αν νοσηλευτείτε σε κάποιο από τα συμβεβλημένα µε την εταιρία µας Νοσοκομεία, θα πρέπει να επισκεφθείτε κατά την εισαγωγή σας το Γραφείο κίνησης/ Ασφαλιστικών Εταιριών και να δηλώσετε τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της κάρτας νοσηλείας, της αστυνομικής σας ταυτότητας καθώς και του  βιβλιαρίου ασθενείας, εάν διαθέτετε φορέα κοινωνικής ασφάλισης.
Αν νοσηλευτείτε σε χαµηλότερη θέση, δεν αλλάζει ο τρόπος αποζημίωσής σας. Αν νοσηλευτείτε σε υψηλότερη θέση, τότε θα επιβαρυνθείτε µε συµµετοχή στα έξοδα σύµφωνα µε τους όρους του Συµβολαίου σας. Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τη µη ύπαρξη διαθέσιµης θέσης.

Καλύπτεστε για επείγουσα ιατρική βοήθεια στην Ελλάδα και το εξωτερικό εφόσον παρέχεται από το νοσοκομειακό πρόγραμμα που επιλέξατε.

Επείγον περιστατικό υγείας εντός Ελλάδος: Σας παρέχουμε υπηρεσίες ιατρικής υποστήριξης με τη συνεργασία της Allianz Assistance, στον αριθμό τηλεφώνου 210 99 45 565 που λειτουργεί όλο το 24ωρο.

Επείγον περιστατικό υγείας εκτός Ελλάδος: Κατά τη διάρκεια ταξιδιού σας εκτός Ελλάδος, αν χρειαστείτε επείγουσα ιατρική βοήθεια, ενημερώνετε εσείς ή κάποιος τρίτος, αν εσείς δεν είστε σε θέση, το Κέντρο Επείγουσας Βοήθειας στον αριθμό τηλεφώνου +30 210 99 88 116 που λειτουργεί όλο το 24ωρο, τον οποίο μπορείτε να βρείτε και στην κάρτα νοσηλείας.

Περιστατικά υγείας που αντιμετωπίζονται στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείου δεν θεωρούνται «έξοδα ημερήσιας επέμβασης - θεραπείας» και ως εκ τούτου δεν καλύπτονται, εκτός εάν έχετε επιλέξει και την Πρωτοβάθμια Περίθαλψη My Primary Care και ακολουθήσετε τη διαδικασία καλώντας στο 801 1142 801 από σταθερό και στο 210 99 87 742 από κινητό.
Παγκοσµίως, πλην ΗΠΑ και Καναδά, εκτός αν παρέχεται από το πρόγραµµα που επιλέξατε, με την προϋπόθεση να μας προσκομίσετε τα απαραίτητα πρωτότυπα δικαιολογητικά, θεωρημένα από την αντίστοιχη Ελληνική Προξενική Αρχή και επίσημα μεταφρασμένα.
Σε περίπτωση συμβάντος ή αίτησης παροχής, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε µε το Συντονιστικό Κέντρο της Allianz Assistance. Μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 99 44 666, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, πριν προβείτε σε οποιαδήποτε  άλλη ενέργεια.
Το οφειλόμενο ασφάλιστρο κάθε επόµενης δόσης πρέπει να εξοφλείται µέχρι την ηµεροµηνία οφειλής του. Σας παρέχουµε όµως προθεσµία ενός µήνα από την ηµεροµηνία οφειλής για την καταβολή του. Μετά την πάροδο της προθεσµίας αυτής χωρίς να έχετε εξοφλήσει το ασφάλιστρο, το Συµβόλαιο ακυρώνεται από την ημερομηνία οφειλής των ασφαλίστρων ή ελευθεροποιείται, εάν έχει αποκτήσει δικαίωμα εξαγοράς. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε σε θέση να καταβάλετε το ασφάλιστρο, παρακαλούµε να επικοινωνήσετε µαζί μας.
Εφόσον έχετε επιλέξει την κάλυψη ALL SOS, σάς παρέχουμε υπηρεσίες ιατρικής υποστήριξης με τη συνεργασία της Allianz Assistance, στον αριθμό τηλεφώνου  210 99 45 565.
Όχι, μπορείτε να ζητήσετε ποσό ασφάλισης μικρότερο από το μηνιαίο εισόδημα που προέρχεται από την εργασία σας. Συνήθως αποδεχόμαστε το 75% του μηνιαίου εισοδήματός σας.
Είναι ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα που σας καλύπτει από τις συνέπειες οποιουδήποτε ατυχήματος προστατεύοντας το εισόδημά σας ή εξασφαλίζοντας εσάς και τους δικούς σας ανθρώπους τη στιγμή που θα προκύψει πραγματική ανάγκη. Τα ασφάλιστρα είναι ιδιαίτερα προσιτά και εξαρτώνται από την κατηγορία του επαγγέλματος καθώς και από την επιλογή και τα όρια των επιπρόσθετων (προαιρετικών) καλύψεων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται από 18 ετών έως 67 ετών.
Το πρόγραμμα ασφάλισης Προσωπικού Ατυχήματος ισχύει παγκοσμίως.
Με την ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος παρέχουμε κάλυψη συνεπεία ατυχήματος και όχι από ασθένεια. Για την κάλυψη Προσωπικού Ατυχήματος Ομαδικής ασφάλισης μαθητών νηπιαγωγείων / δημοτικών / γυμνασίων / λυκείων /φροντιστηρίων και βρεφονηπιακών παιδικών σταθμών, η εταιρία μας διαθέτει ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης.    

Η εταιρία μας διαθέτει προγράμματα κάλυψης ερασιτεχνικών αθλητικών ομάδων παρέχοντας την ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος κατά τη διάρκεια προπονήσεων και προγραμματισμένων αγώνων. Τα ασφάλιστρα διαμορφώνονται ανάλογα με τον αριθμό ασφαλισμένων ατόμων και το πρόγραμμα ασφάλισης που έχετε επιλέξει.

Οι κατηγορίες αθλημάτων που καλύπτονται είναι ενδεικτικά:

  • Στίβος, κολύμβηση, τέννις, ενόργανη ρυθμική γυμναστική, σχολές χορού, μέλη γυμναστηρίων
  • Μπάσκετ, χάντμπωλ, ποδόσφαιρο, βόλλεϋ, πολεμικές τέχνες

H ασφάλιση του περιεχομένου αφορά τον συνήθη οικιακό εξοπλισμό και τα ιδιαίτερης αξίας αντικείμενα.

Ιδιαίτερης αξίας αντικείμενα θεωρούνται οι πίνακες ζωγραφικής, οι εικόνες, τα σερβίτσια, τα αντικείμενα γλυπτικής, τα έργα τέχνης, οι αντίκες, τα χειροποίητα χαλιά, τα ασημένια σκεύη τα γουναρικά και τα οπτικοακουστικά μέσα.

Σε περίπτωση που στην κατοικία σας έχετε κάποιο από τα παραπάνω αντικείμενα που η αξία τους υπερβαίνει το ποσό των 2.000 ευρώ, θα πρέπει να προσκομίσετε αναλυτική κατάσταση αυτών των αντικειμένων.

Τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας παρέχονται και σε εξοχικές κατοικίες με την προϋπόθεση ότι έχετε ασφαλίσει στην εταιρία μας και τη μόνιμη κατοικία σας.
Εφόσον η ασφάλιση του κτιρίου ανταποκρίνεται στην ενδεικτική από την εταιρία μας προς ασφάλιση αξία (1.000 ευρώ / τ.μ.) και έχουν δηλωθεί τα σωστά τ.μ. της κατοικίας τότε, στην ασφάλιση του κτιρίου συμπεριλαμβάνεται και η αναλογία των κοινόχρηστων χώρων.

Η τεχνική υποστήριξη My Home Care είναι διαθέσιμη για τα εξής:

  • Υποστήριξη ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων
  • Υποστήριξη υδραυλικών εγκαταστάσεων
  • Υποστήριξη κλειδαριών
  • Υποστήριξη υαλοπινάκων και κρυστάλλων

Σε περίπτωση που χρειαστείτε τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, με τη συνεργασία της Allianz Assistance,  παρακαλούμε καλέστε άμεσα στο τηλέφωνο 210 99 88 130 (24 ώρες το 24ωρο) και δώστε τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Το ονοματεπώνυμό σας
  • Τον κωδικό του ασφαλιστηρίου σας
  • Την αιτούμενη υπηρεσία τεχνικής βοήθειας

Αρμόδιος υπάλληλος της Allianz Assistance θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες.

Για να προβείτε σε αναγγελία ζημιάς μπορείτε να:

  • Να ενημερώσετε τον ασφαλιστή σας ή να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας στο 210 69 99 905
  • Να αποστείλετε αναλυτική περιγραφή της ζημιάς/ατυχήματός σας στο τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων μέσω email στο property.claims@allianz.gr

Πριν από την υποβολή οποιουδήποτε αιτήματος προς αποζημίωση, παρακαλούμε ελέγξτε εάν το πρόγραμμα  Ασφάλισης Κατοικίας που έχετε επιλέξει περιλαμβάνει τις παροχές που πρόκειται να ζητήσετε.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει να δράσετε άμεσα όπως θα ενεργούσατε εάν δεν είχατε ασφαλίσει την κατοικία σας, με σκοπό τη διάσωση των ασφαλισμένων αντικειμένων και τον περιορισμό της ζημιάς. Ειδοποιήστε αμέσως τις αρμόδιες αρχές (π.χ. αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας, πυροσβεστική υπηρεσία κ.λπ.)

 

Η αποζημίωση καταβάλλεται με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει ανεξόφλητο υπόλοιπο ασφαλίστρων. Το ποσό αποζημίωσης (εφόσον προκύπτει) κατατίθεται στον τραπεζικό λογαριασμό σας που μας υποδεικνύετε εσείς εντός 3 εργασίμων ημερών από την οριστική συμφωνία και την κατάθεση όλων των νομιμοποιητικών εγγράφων παραστατικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να αποζημιωθεί μία κατοικία είναι να είναι εκ των προτέρων ασφαλισμένη. Η σωστή στιγμή για να ασφαλιστεί μία κατοικία για οποιαδήποτε φυσική καταστροφή είναι πριν λάβει χώρα το συμβάν. Τα αμέσως επόμενα 24ωρα μετά από έναν σεισμό συνήθως υπάρχει σεισμική ακολουθία και μετασεισμοί που αποτελούν μέρος του ίδιου γεγονότος.

Οι μετασεισμοί μπορεί να είναι ισχυροί και να προκαλέσουν περαιτέρω ζημιές ή να δημιουργήσουν νέες οι οποίες όμως πηγάζουν από το ίδιο γεγονός. Για αυτό το λόγο, για ένα χρονικό διάστημα 30-90 περίπου ημερών (περίοδος κατά την οποία κατ΄ εκτίμηση των γεωλόγων μπορεί να διαρκέσει η μετασεισμική δραστηριότητα) μετά από ένα σεισμό, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις επιφυλάσσονται να προσφέρουν νέα κάλυψη στις πληγείσες περιοχές.

Κάθε τροποποίηση στις ασφαλισμένες αξίες μπορεί να γίνει οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να μας αποστείλετε αίτημα είτε μέσω του Συνεργάτη μας είτε μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση customercontact@allianz.gr.

Αλλαγές στον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων μπορούν να γίνουν στην ετήσια επέτειο του συμβολαίου σας, με την προϋπόθεση ότι η αλλαγή τρόπου πληρωμής που ζητήσατε μπορεί να γίνει χωρίς να επηρεάσει ή να μεταβάλει την ημερομηνία της ετήσιας επετείου. Αλλαγές στο μέσο εξόφλησης των ασφαλίστρων μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε ημερομηνία ανανέωσης του συμβολαίου και στην ετήσια επέτειό του.

Σε περίπτωση αλλαγής του μέσου πληρωμής των ασφαλίστρων σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή Πιστωτική Κάρτα, πρέπει να μας στείλετε και υπογεγραμμένη Πάγια Εντολή σας.

Για οποιαδήποτε από τις παραπάνω αλλαγές, πρέπει να μας στείλετε γραπτό αίτημά σας ή αίτηση μετατροπής τουλάχιστον έναν (1) μήνα πριν από την ημερομηνία ανανέωσης ή της ετήσιας επετείου.

Η εταιρία παρέχει στους ασφαλισμένους επιπλέον παροχές μέσω της συνεργασίας της με διαγνωστικά κέντρα και Ιατρούς στον τομέα της προληπτικής ιατρικής, με ειδικές συμφωνίες και για κάλυψη ενός check-up ετησίως για τους κυρίως ασφαλισμένους και σημαντικές εκπτώσεις επί των ελευθέρων τιμών της σε οποιεσδήποτε διαγνωστικές εξετάσεις πραγματοποιούν οι ασφαλισμένοι.
Μέσω του Συντονιστικού Medical Call Centre της Allianz έχετε 24ωρη εξυπηρέτηση, 365 ημέρες το χρόνο. Επίσης, έχετε καλύτερες τιμές και μικρότερη ή ακόμη και μηδενική συμμετοχή στις ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις.
Οι αποζημιώσεις καταβάλλονται στους ασφαλισμένους με αυτόματη πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού μισθοδοσίας τους, με τα ποσά των αποζημιώσεων που τους αναλογούν.
Ναι. Σε περίπτωση που κάποιος ασφαλισμένος νοσηλευθεί σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, αναλαμβάνουμε να πληρώσουμε απ’ ευθείας στο νοσοκομείο το ποσό που προβλέπεται από το συμβόλαιο.
Σε κάθε περίπτωση, σας συμφέρει να κάνετε χρήση του κύριου ασφαλιστικού σας φορέα. Αν ο κύριος ασφαλιστικός σας φορέας καλύψει τουλάχιστον το ποσοστό συμμετοχής σας στα αρχικά έξοδα νοσηλείας, τότε συνολικά θα αποζημιωθείτε (από ασφαλιστικό φορέα και Allianz) το 100% των συνολικών εξόδων. Ακόμα και στην περίπτωση που ο κύριος ασφαλιστικός σας φορέας καλύψει λιγότερο από το ποσοστό συμμετοχής σας, η αποζημίωση θα υπολογιστεί με βάση τη διαφορά που θα προκύψει.

Για να αποζημιωθείτε από την κάλυψη εξωνοσομειακών δαπανών θα πρέπει εκτός από τις πρωτότυπες εξοφλημένες αποδείξεις να μας προσκομίσετε:

  • Αίτηση αποζημίωσης σε έντυπο της Allianz με συγκατάθεση GDPR
  • Αναλυτική ιατρική γνωμάτευση
  • Αποτελέσματα εργαστηριακών εξετάσεων και συνταγολόγιο φαρμάκων με επικολλημένα τα κουπόνια

Για να αποζημιωθείτε από την κάλυψη Απώλειας Εισοδήματος θα πρέπει να μας προσκομίσετε:

  • Αίτηση αποζημίωσης σε έντυπο της Allianz με συγκατάθεση GDPR
  • Αναλυτική ιατρική γνωμάτευση
  • Εγγραφο του κύριου ασφαλιστικού φορέα στο οποίο θα αναφέρεται το χρονικό διάστημα της πρόσκαιρης ανικανότητας  
  • Πρωτότυπη επιστολή αιτήματος εξαγοράς υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο της συμβαλλόμενης εταιρίας, στην οποία θα πρέπει να αναγράφεται η αιτία της εξαγοράς.
  • Πρωτότυπη επιστολή με την οποία ο ασφαλισμένος αιτείται την εξαγορά, υπογεγραμμένη από τον ίδιο. 
  • Αντίγραφο αστυνομικού δελτίου ταυτότητας δικαιούχου.
  • Αποδεικτικό αριθμού φορολογικού μητρώου δικαιούχου μόνο από δημόσια οικονομική εφορία - Δ.Ο.Υ.
  • ΑΜΚΑ δικαιούχου.
Η εταιρία μας διαθέτει προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης. Τα ασφάλιστρα διαμορφώνονται ανάλογα με τον αριθμό των ταξιδιωτών, τη διάρκεια του ταξιδιού, τον προορισμό ή/και το αναλυτικό πρόγραμμα εκδρομής, καθώς και το μέσο μεταφοράς.
Η κάλυψη της προσωπικής Αστικής Ευθύνης της Ταξιδιωτικής Ασφάλισης αποζημιώνει τον παθόντα τρίτο (τρίτος εννοείται ως προς τον Ασφαλισμένο) για ατυχήματα που τυχόν συμβούν και θα οφείλονται σε εξ αμελείας ή/και παραλείψεις του ασφαλισμένου. Η αποζημίωση αφορά στη χρηματική ικανοποίηση ή/και δικαστικές δαπάνες του παθόντα για τυχόν σωματικές βλάβες / απώλεια ζωής και υλικές ζημιές.
Τα ασφάλιστρα του Συμβολαίου πρέπει να καταβάλλονται μέχρι την ημερομηνία οφειλής τους, παρέχεται όμως προθεσμία ενός μήνα προκειμένου να μην ακυρωθεί το συμβόλαιό σας. Μετά την πάροδο αυτής, το συμβόλαιο ακυρώνεται από την ημερομηνία οφειλής των ασφαλίστρων ή αν έχει αποκτήσει δικαίωμα εξαγοράς, ελευθεροποιείται.
Αλλαγές στον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων, μπορούν να γίνουν στην ετήσια επέτειο του συμβολαίου σας ή σε δόση εντός της περιόδου ασφάλισης, με την προϋπόθεση ότι η αλλαγή τρόπου πληρωμής που ζητήσατε μπορεί να γίνει, χωρίς να επηρεάσει ή να μεταβάλει την ημερομηνία της ετήσιας επετείου. Αλλαγές στο μέσο εξόφλησης των ασφαλίστρων, μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε ημερομηνία ανανέωσης - δόσης του συμβολαίου σας καθώς και στην ετήσια επέτειό του. Για οποιαδήποτε από τις παραπάνω αλλαγές, πρέπει να μας στείλετε γραπτό αίτημά σας ή Αίτηση Μετατροπής, το αργότερο ένα μήνα πριν από την ημερομηνία δόσης ή της ετήσιας επετείου. Σε περίπτωση αλλαγής του μέσου πληρωμής των ασφαλίστρων σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή Πιστωτική Κάρτα, πρέπει να μας στείλετε και υπογεγραμμένη Πάγια Εντολή σας.

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε την αρχική σας απόφαση επιλέγοντας διαφορετικό τρόπο καταβολής. Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη λύση που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες που θα έχετε εκείνη τη χρονική στιγμή αλλά και να σας παρουσιάσουμε και μια σειρά άλλων επιλογών που διαθέτει η εταιρία μας για εσάς.                                     

Προϋπόθεση είναι να μας έχετε εκφράσει εγγράφως τη σχετική επιθυμία σας το αργότερο ένα (1) μήνα πριν την έναρξη των καταβολών. Διατηρείτε βεβαίως πάντα το δικαίωμα να εισπράξετε, αντί οποιασδήποτε καταβολής, το κεφάλαιο που θα έχει συσσωρευθεί στη λήξη.

Πριν την έναρξη της συνταξιοδότησής σας και έχοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, θα υπολογίσουμε τη μηνιαία σύνταξή σας. Ανάλογα με το ποσοστό της σύνταξή που θα επιλέξετε να μεταβιβαστεί τότε, θα υπολογιστεί και το ποσό της μεταβιβαζόμενης σύνταξης.
Εάν μετά την ακύρωση ή την ελευθεροποίηση του συμβολαίου, επιθυμείτε την επαναφορά του σε ισχύ, πρέπει να μας στείλετε αίτηση επαναφοράς υπογεγραμμένη με συμπληρωμένο το ιατρικό ιστορικό σας. Προϋπόθεση για την επαναφορά του συμβολαίου σε ισχύ, είναι να αποδεχθούμε την αίτηση επαναφοράς, αφού επανεκτιμήσουμε την ασφαλισιμότητά σας. Επίσης, πρέπει να καταβάλετε τα ασφάλιστρα που αντιστοιχούν στην περίοδο από την ημερομηνία ακύρωσης ή ελευθεροποίησης μέχρι την ημερομηνία επαναφοράς.

Αλλαγή του ποσοστού αναπροσαρμογής ασφαλίστρου του συμβολαίου σας μπορεί να γίνει, μόνο στην ετήσια επέτειο του συμβολαίου και εφόσον έχουν εξοφληθεί τα τρία πρώτα ετήσια ασφάλιστρα. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να μας υποβάλετε έγκαιρα Αίτηση Μετατροπής, το αργότερο έναν μήνα πριν από την ετήσια επέτειο του συμβολαίου σας.

 

Βεβαίως, καλύπτουμε την αστική σας ευθύνη με τα  προγράμματα Ασφάλισης Ιδιωτών και με την ιδιότητά σας ως οικογενειάρχης, ιδιοκτήτης κατοικιδίου, ιδιοκτήτης ποδηλάτου, φοιτητής, διαχειριστής πολυκατοικίας.
Το  ασφαλιστήριο Αστικής Ευθύνης αποζημιώνει τον παθόντα τρίτο (τρίτος εννοείται ως προς τον ασφαλισμένο) για ατυχήματα που τυχόν συμβούν και θα οφείλονται σε αμελείς πράξεις ή / και παραλείψεις του ασφαλισμένου ή των εργαζομένων του. Η αποζημίωση αφορά στην χρηματική ικανοποίηση ή/και δικαστικές δαπάνες του παθόντα για τυχόν σωματικές βλάβες/απώλεια ζωής και υλικές ζημίες σε περιουσιακά στοιχεία του, μέχρι του ποσού που ορίζεται στο ασφαλιστήριο. Στην περίπτωση που από μία και μόνο αμελή πράξη ή παράλειψη του ασφαλισμένου οι παθόντες είναι περισσότεροι του ενός, τότε το ποσό της αποζημίωσης δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που έχει οριστεί στο ασφαλιστήριο ως ομαδικό ατύχημα. Το ανώτατο όριο αποζημίωσης που η εταιρία θα καταβάλει κατά την διάρκεια της περιόδου ασφάλισης, ορίζεται ως ανώτατο όριο κάλυψης σε κάθε ασφαλιστήριο.
Η εταιρία μας διαθέτει πρόγραμμα ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Διαχειριστή Πολυκατοικίας το οποίο καλύπτει την ευθύνη του διαχειριστή για ατυχήματα που θα συμβούν στους κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας από αμέλεια του ιδίου ή των διάφορων συνεργείων που εξυπηρετούν την πολυκατοικία (π.χ. συνεργείο καθαρισμού).
Η  ασφάλιση Γενικής Αστικής Ευθύνης παρέχεται σε κάθε είδους επιχειρήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε γραφεία, εστιατόρια, εκπαιδευτήρια, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, camping και κατασκηνώσεις.
Υπάρχουν αρκετά πακέτα ασφάλισης Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης που μπορούν να καλύψουν τις ασφαλιστικές σας ανάγκες. Περισσότερες λεπτομέρειες ανά επάγγελμα μπορείτε να βρείτε στον  οδηγό ασφάλισης Αστικής Ευθύνης, στη σελίδα 32.
Η κάλυψη της Εργοδοτικής Αστικής Ευθύνης παρέχεται μόνο με την προϋπόθεση ότι το προσωπικό κάθε επιχείρησης είναι ασφαλισμένο σε αρμόδιο φορέα κοινωνικής ασφάλισης (π.χ. ΙΚΑ).
Βάσει του νόμου Ν.4256/14 είναι υποχρεωτική η ασφάλιση των σκαφών αναψυχής για την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης.

Τα όρια που ορίζει ο νόμος Ν.4256/14 είναι:

  • πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία, κατ’ άτομο ή/και ομαδικό και με ανώτατο όριο στην ασφαλιστική περίοδο €500.000.
  • ή οποιαδήποτε άλλη αιτία, κατά γεγονός και με ανώτατο όριο στην ασφαλιστική περίοδο €150.000. Αφορά αποκλειστικά τη δαπάνη καθαρισμού της θαλάσσιας περιοχής μετά από αιφνίδιο και ατυχηματικό γεγονός.
Ισχύει για τα Ελληνικά χωρικά ύδατα και την Μεσόγειο Θάλασσα, εφόσον δηλωθεί. Εξαιρούνται εμπόλεμες ή σε εμπάργκο περιοχές.
Η πιο πλήρης κάλυψη είναι η επονομαζόμενη «κατά παντός κινδύνου» και αναφέρεται στη ρήτρα Institute Yacht Clauses, η οποία παρέχει κάλυψη για πυρκαγιά, έκρηξη, κλοπή, βύθιση, κακόβουλη ενέργεια, κακοκαιρία, πρόσκρουση, σύγκρουση.

Για να προβείτε σε αναγγελία ζημιάς μπορείτε να:

  • Να ενημερώσετε τον ασφαλιστή σας ή να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας στο 210 69 99 905
  • Να αποστείλετε αναλυτική περιγραφή της ζημιάς/ατυχήματός σας στο τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων μέσω email στο property.claims@allianz.gr

Πριν από την υποβολή οποιουδήποτε αιτήματος προς αποζημίωση, παρακαλούμε ελέγξτε εάν το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει περιλαμβάνει τις παροχές που πρόκειται να ζητήσετε.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει να δράσετε άμεσα όπως θα ενεργούσατε εάν δεν είχατε ασφαλίσει την κατοικία σας, με σκοπό τη διάσωση των ασφαλισμένων αντικειμένων και τον περιορισμό της ζημιάς. Ειδοποιήστε αμέσως τις αρμόδιες αρχές (π.χ. αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας, πυροσβεστική υπηρεσία κ.λπ.)

 

H ασφάλιση του περιεχομένου της επιχείρησης περιλαμβάνει πάγιο/μηχανολογικό εξοπλισμό και έτοιμα προϊόντα ή εμπορεύματα. Η ασφάλιση για τον εξοπλισμό ισχύει σε αντικατάσταση με καινούριο ενώ για μηχανολογικό εξοπλισμό, έτοιμα προϊόντα και εμπορεύματα ισχύει σε τρέχουσα αξία.
Επιλέγοντας το πρόγραμμα ασφάλισης  All Business Master καλύπτουμε την ευθύνη σας απέναντι στο προσωπικό σας σε περίπτωση που προκληθούν σωματικές βλάβες ή απώλεια ζωής των εργαζομένων σας από ατύχημα στο χώρο εργασίας από αμέλεια δική σας ή των προσώπων που έχετε στην υπηρεσία σας. Η κάλυψη αυτή ισχύει εφόσον η επιχείρησή σας απασχολεί έως 10 υπαλλήλους.

Η κάλυψη Τεχνικής Υποστήριξης προσφέρει υπηρεσίες για την άμεση αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης ή της υδροδότησης σε περίπτωση βλάβης στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση ή στην υδραυλική εγκατάσταση της επιχείρησής σας. Επίσης, σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των κλειδιών, αχρήστευσης της κλειδαριάς ή αδυναμίας λειτουργίας της, διασφαλίζουμε τη δυνατότητα εισόδου από την κύρια είσοδο της επιχείρησής σας και τη σωστή λειτουργία της κλειδαριάς αποστέλλοντας εξειδικευμένο τεχνικό της εταιρίας μας.

Επιπλέον, σε περίπτωση που η επιχείρηση υποστεί ζημιά λόγω πυρκαγιάς, έκρηξης, κλοπής ή διάρρηξης ή πλημμύρας, φροντίζουμε για την φύλαξη και προστασία της επιχείρησης τον καθαρισμό της καθώς και τη μεταφορά ή την φύλαξη του περιεχομένου εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Εφόσον οι κτιριακές βελτιώσεις έχουν γίνει με δικές σας δαπάνες μπορούν να ασφαλισθούν με συμβόλαιο επιχείρησης. Οι κτιριακές βελτιώσεις περιλαμβάνουν την διακόσμηση, τις διάφορες προσθήκες και λοιπές εγκαταστάσεις όλα θεωρούμενα ως ακίνητα από την φύση και τον προορισμό τους.

Για να προβείτε σε αναγγελία ζημιάς μπορείτε να:

  • Να ενημερώσετε τον ασφαλιστή σας ή να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας στο 210 69 99 905
  • Να αποστείλετε αναλυτική περιγραφή της ζημιάς/ατυχήματός σας στο τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων μέσω email στο property.claims@allianz.gr

Πριν από την υποβολή οποιουδήποτε αιτήματος προς αποζημίωση, παρακαλούμε ελέγξτε εάν το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει περιλαμβάνει τις παροχές που πρόκειται να ζητήσετε.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει να δράσετε άμεσα όπως θα ενεργούσατε εάν δεν είχατε ασφαλίσει την κατοικία σας, με σκοπό τη διάσωση των ασφαλισμένων αντικειμένων και τον περιορισμό της ζημιάς. Ειδοποιήστε αμέσως τις αρμόδιες αρχές (π.χ. αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας, πυροσβεστική υπηρεσία κ.λπ.)