Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Τα νέα της Allianz Ελλάδος

Τα νέα μας

Allianz Ελλάδος: Σταθερά βήματα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον

Ενίσχυση της κάλυψης των κεφαλαιακών απαιτήσεών της που απορρέουν από το πλαίσιο της Φερεγγυότητας ΙΙ πέτυχε η Allianz Ελλάδος το 2020. Ο Δείκτης Φερεγγυότητας SCR ανήλθε σε 147% από 141% το 2019 και ο Δείκτης Φερεγγυότητας MCR στο τέλος του 2020 ήταν 331%, από 335% το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Risk Barometer 2021: Σχέση με τον Covid-19

Τρεις κίνδυνοι σχετικοί με τον Covid-19 πρωταγωνιστούν στο 10ο Allianz Risk Barometer 2021. Διακοπή επιχειρησιακής δραστηριότητας – Business Interruption BI (# 1 με 41% απαντήσεις) και Ξέσπασμα πανδημίας (# 2 με 40%) είναι οι κορυφαίοι επιχειρησιακοί κίνδυνοι φέτος με τους Κυβερνο-κινδύνους (# 3 με 40%) να κλείνουν την πρώτη τριάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: Νέα υπηρεσία real-time ενημέρωσης στη Φροντίδα Ατυχήματος

Από σήμερα, η Allianz Ελλάδος διαθέτει στους ασφαλισμένους της, την υπηρεσία RSA Vehicle Tracking, που σχεδιάστηκε από τη Mondial Assistance. Στόχος της εταιρείας είναι μέσα στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση που παρέχει στον πελάτη της, στο πιο σημαντικό σημείο επαφής του μαζί της, τη Φροντίδα Ατυχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Allianz Ελλάδος στηρίζει το «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους»

Φέτος, η Allianz Ελλάδος, στηρίζει το πρόγραμμα «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους» του Ιδρύματος Μποδοσάκη παρέχοντας tablets σε μαθητές που τα χρειάζονται, με στόχο την ισότιμη πρόσβασή τους στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: «Τη νέα χρονιά ας εστιάσουμε σε ό,τι πραγματικά έχει αξία»

Η Allianz υποδέχεται τη νέα χρονιά με ένα τηλεοπτικό σποτ που φωτίζει την πραγματική αξία των στιγμών που μοιραζόμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους. Τη χριστουγεννιάτικη επικοινωνία της Allianz δημιούργησε η MullenLowe Athens ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: Πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Για 6η συνεχή χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνεργασία Allianz Ελλάδος και Greenwoods Insurance Brokers

Η Allianz Ελλάδος και η Greenwoods Insurance Brokers ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία νέα αμφότερη αποκλειστική συνεργασία στον τομέα Marine & Cargo Liability Insurance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της, των ανθρώπων της και της κοινωνίας

Μια από τις προτεραιότητες της Allianz Ελλάδος, είναι η ενεργή συνεισφορά της στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί. Σε μία χρονιά, όπου η παγκόσμια πανδημία δοκίμασε τη συλλογική δύναμη των επιχειρήσεων για τον μετριασμό των συνεπειών της πανδημίας, η Allianz Ελλάδος ευθυγράμμισε την επιχειρησιακή της λειτουργία στις νέες ανάγκες που αναδύθηκαν και υλοποίησε δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και Καταναλωτές

Τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ευθύνονται για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στον ίδιο βαθμό με τον κλάδο της βιομηχανίας. Προκειμένου η Ε.Ε. να μπορέσει να φτάσει τον στόχο της για κλιματική ουδετερότητα το 2050, τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά θα πρέπει να αλλάξουν τη στάση τους. Ωστόσο, η έρευνα της Allianz δείχνει, ότι – κατά μέσο όρο – το 46% των Γάλλων και το 44% των Γερμανών συμμετεχόντων δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

59 άρθρα συνολικά