Τα νέα της Allianz Ελλάδος

Τα νέα μας

Allianz Ελλάδος: Νέα υπηρεσία real-time ενημέρωσης στη Φροντίδα Ατυχήματος

Από σήμερα, η Allianz Ελλάδος διαθέτει στους ασφαλισμένους της, την υπηρεσία RSA Vehicle Tracking, που σχεδιάστηκε από τη Mondial Assistance. Στόχος της εταιρείας είναι μέσα στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση που παρέχει στον πελάτη της, στο πιο σημαντικό σημείο επαφής του μαζί της, τη Φροντίδα Ατυχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Allianz Ελλάδος στηρίζει το «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους»

Φέτος, η Allianz Ελλάδος, στηρίζει το πρόγραμμα «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους» του Ιδρύματος Μποδοσάκη παρέχοντας tablets σε μαθητές που τα χρειάζονται, με στόχο την ισότιμη πρόσβασή τους στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: «Τη νέα χρονιά ας εστιάσουμε σε ό,τι πραγματικά έχει αξία»

Η Allianz υποδέχεται τη νέα χρονιά με ένα τηλεοπτικό σποτ που φωτίζει την πραγματική αξία των στιγμών που μοιραζόμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους. Τη χριστουγεννιάτικη επικοινωνία της Allianz δημιούργησε η MullenLowe Athens ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: Πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Για 6η συνεχή χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνεργασία Allianz Ελλάδος και Greenwoods Insurance Brokers

Η Allianz Ελλάδος και η Greenwoods Insurance Brokers ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία νέα αμφότερη αποκλειστική συνεργασία στον τομέα Marine & Cargo Liability Insurance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της, των ανθρώπων της και της κοινωνίας

Μια από τις προτεραιότητες της Allianz Ελλάδος, είναι η ενεργή συνεισφορά της στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί. Σε μία χρονιά, όπου η παγκόσμια πανδημία δοκίμασε τη συλλογική δύναμη των επιχειρήσεων για τον μετριασμό των συνεπειών της πανδημίας, η Allianz Ελλάδος ευθυγράμμισε την επιχειρησιακή της λειτουργία στις νέες ανάγκες που αναδύθηκαν και υλοποίησε δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και Καταναλωτές

Τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ευθύνονται για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στον ίδιο βαθμό με τον κλάδο της βιομηχανίας. Προκειμένου η Ε.Ε. να μπορέσει να φτάσει τον στόχο της για κλιματική ουδετερότητα το 2050, τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά θα πρέπει να αλλάξουν τη στάση τους. Ωστόσο, η έρευνα της Allianz δείχνει, ότι – κατά μέσο όρο – το 46% των Γάλλων και το 44% των Γερμανών συμμετεχόντων δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ανάκαμψη της Ευρωζώνης θα καθυστερήσει λόγω 2ου lockdown.

Το Lockdown 2.0 στην Ευρώπη ενσωματώνει την stop-and-go στρατηγική, η οποία ακολουθεί τους κύκλους της πανδημίας, μέχρι την επιστροφή στην κανονικότητα το 2022, μετά την κυκλοφορία του εμβολίου. Ωστόσο, αυτά τα νέα περιοριστικά μέτρα δεν αποτελούν μια επανάληψη εκείνων που εφαρμόστηκαν την άνοιξη του 2020, καθώς η επίδρασή τους στο ΑΕΠ του τετάρτου τριμήνου του 2020 της Ευρωζώνης πρόκειται να αποδειχθεί κατά 30-60% ηπιότερη. Επομένως, η ανάκαμψη δεν έχει εκτροχιαστεί αλλά θα έρθει με καθυστέρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου Allianz

Δείτε το πρωτότυπο Δελτίο Τύπου των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου Allianz για το τρίτο τρίμηνο / εννιάμηνο του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

57 άρθρα συνολικά