Με την υιοθέτηση ψηφιακών εφαρμογών από τις τράπεζες, τις οποίες οι καταθέτες αγκαλιάζουν «χωρίς δεύτερη σκέψη», η ψηφιακή τράπεζα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες, μέσα από την οθόνη του υπολογιστή ή και του κινητού, να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν ένα κατάστημα. Ένας ψηφιακός μετασχηματισμός που ήδη δίνει λύση στις ατελείωτες ουρές των τραπεζών παίρνοντας μαζί του και τα «κοινά μυστικά» επίσκεψης σε τράπεζα, που μεταδίδονταν από στόμα σε στόμα από τους παλιότερους στους νεότερους.
Τα «κοινά μυστικά»

Κάθε τέλος του μήνα αποφεύγαμε την επίσκεψη στην τράπεζα, καθώς γνωρίζαμε ότι θα υποβάλλονταν οι συντάξεις από το δημόσιο με αποτέλεσμα τον συνωστισμό, «οπλισμένων» με υπομονή συνταξιούχων.

Ποτέ δεν επισκεπτόμασταν υποκατάστημα λίγο πριν κλείσει, για κάποια πολύπλοκη ή χρονοβόρα διαδικασία, καθώς γνωρίζαμε ότι είναι πιθανό να μην εξυπηρετηθούμε. Ένας άγραφος κανόνας που πολλοί από εμάς είχαμε μάθει να σεβόμαστε.

Πάντα προετοιμαζόμασταν για το ενδεχόμενο να μην έχουμε μαζί μας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να εξυπηρετηθεί το αίτημά μας, αναγκάζοντάς μας να ζήσουμε όλη την περιπέτεια της αναμονής από την αρχή.

Πάντα προμηθευόμασταν «νουμεράκι» για τη σειρά προτεραιότητας και είχαμε τα μάτια μας «δεκατέσσερα» για κάποιον πελάτη μπροστά από εμάς στη ουρά που δεν τα είχε υπολογίσει σωστά με την ώρα και έπρεπε να φύγει δίνοντας τη θέση του σε κάποιον άλλον.
Ο ρόλος του e-banking
Tα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά και την έναρξη λειτουργίας του gov.gr, το e-banking έχει γίνει ένα πραγματικά χρηστικό εργαλείο για όλους όσοι ξέρουν να το χρησιμοποιούν. Εφαρμογές μέσα από τις οποίες μπορούμε να κάνουμε αίτηση για νέους τραπεζικούς λογαριασμούς, να κλειδώσουμε και να διαχειριστούμε τις χρεωστικές και πιστωτικές μας κάρτες, να δούμε αναλυτικά την κίνηση των λογαριασμών μας και να πληρώσουμε ΔΕΚΟ και λοιπές υποχρεώσεις. Επιπλέον, μέσω του web-banking μας μπορούμε:
- Να αλλάξουμε το όριο ανάληψης της κάρτας μας
- Να πληρώσουμε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μας
- Να ενεργοποιήσουμε ή να καταργήσουμε πάγιες εντολές
- Να εκδώσουμε ή ακόμη και να υπογράψουμε επίσημα έγγραφα (αν έχουμε ενεργοποιήσει την ηλεκτρονική μας υπογραφή)
- Να μεταφέρουμε χρήματα σε Ελλάδα & εξωτερικό
- Να αιτηθούμε νέα χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
- Να θυμηθούμε το PIN της κάρτας μας
Και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες που μπορούμε εύκολα και γρήγορα να ενημερωθούμε σχετικά καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας μας.