Πιστωτικές κάρτες 
Τώρα μπορείτε να πληρώνετε λιγότερα ασφάλιστρα και να τα εξοφλείτε έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις! 

Μάθετε περισσότερα
Νέος Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Ευρωπαϊκής Πίστης-4
Το μοντέλο εξυπηρέτησής μας 
Ο Ασφαλιστικός μας Διαμεσολαβητής είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθά και για να σας καθοδηγεί, προκειμένου να σας εξασφαλίσει αυτό που επιθυμείτε, ιδιαίτερα τη δύσκολη στιγμή που θα τον χρειαστείτε.

Μάθετε περισσότερα

Personal Data

Προσωπικά Δεδομένα 

Ενημέρωση Υποψηφίων Υπαλλήλων για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων

Information to the candidates for employment on the processing of personal data

1. Γενικές πληροφορίες

Η Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία (εφεξής η «Εταιρία») είναι μια πλήρης ασφαλιστική εταιρία που δραστηριοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κλάδους ασφάλισης, παρέχοντας ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις. Εδρεύει στην Ελλάδα και τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Χαλάνδρι, Λεωφ. Κηφισίας 274, τηλέφωνο 210 6829601, email info@europisti.gr

Η Εταιρία διατηρεί προσωπικό (φυσικά πρόσωπα) με σχέση εξαρτημένης εργασίας ή σύμβαση έργου, τόσο στα κεντρικά της γραφεία όσο και σε καταστήματά της, με σκοπό την εκτέλεση, ανάπτυξη και συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες και τους μετόχους της. 

Η Εταιρία, αναφορικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του προσωπικού της, ενεργεί κατά κύριο λόγο, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας ή από κοινού Υπεύθυνος Επεξεργασίας, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679.

2. Σκοπός της επεξεργασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/Ειδικής Κατηγορίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. 

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται στο βιογραφικό σας σημείωμα και τα δεδομένα που σας ζητώνται να συμπληρώσετε μέσω του ιστότοπου της Εταιρίας (https://www.europaikipisti.gr/gr/ypovoli_viografikou) είναι απαραίτητα προκειμένου να αξιολογηθεί η καταλληλότητά σας για την πλήρωση θέσεων στην Εταιρία μας. Τα δεδομένα αυτά θα υποβληθούν σε επεξεργασία από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού μόνο για το σκοπό αυτό. Για την ορθή αξιολόγησή σας, τα στοιχεία που συμπληρώνετε θα πρέπει να είναι πλήρη, ακριβή και αληθή.

3.Νομική Βάση Επεξεργασίας 

Η επεξεργασία που πραγματοποιεί η Εταιρία στα προσωπικά δεδομένα που της παρέχεται για τον ανωτέρω σκοπό, βασίζεται:
α. στην εκτέλεση σύμβασης (για το προσυμβατικό στάδιο και σε περίπτωση σύναψης σύμβασης εργασίας/έργου)
β. στη συγκατάθεσή σας (κατά περίπτωση)
γ. στην εξυπηρέτηση των εννόμων συμφερόντων αμφοτέρων των μερών (π.χ. θεμελίωση νομικών αξιώσεων, αξιολόγηση με σκοπό την πρόσληψη κατάλληλων στελεχών κλπ) 
δ. στη συμμόρφωση της Εταιρίας με έννομες υποχρεώσεις της που επιβάλλονται από το ισχύον εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο.

4. Είδος της επεξεργασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/Ειδικής Κατηγορίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα 

Με τη λήψη του βιογραφικού σας σημειώματος και των λοιπών στοιχείων που σας ζητώνται για την πρόσληψή σας στην Εταιρία, η τελευταία προβαίνει, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, σε κάθε πράξη ή σειρά πράξεων επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων), όπως π.χ. συλλογή, καταχώρηση, οργάνωση, διόρθωση, αποθήκευση, προσαρμογή, μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών, χρήση, διαγραφή ή καταστροφή.

Η Εταιρία δεν κάνει χρήση αυτοματοποιημένων μέσων για τη λήψη απόφασης στο στάδιο της πρόσληψης ενός νέου υπαλλήλου. Οι αιτήσεις των υποψηφίων υπαλλήλων αξιολογούνται πάντα από αρμόδιο υπάλληλο της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού της Εταιρίας.

5. Χρονικό διάστημα διατήρησης των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/Ειδικής Κατηγορίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρας 

Αν η αίτηση πρόσληψής σας γίνει δεκτή, η Εταιρία θα διατηρήσει και θα επεξεργάζεται σύννομα τα δεδομένα σας για όσο χρόνο διαρκεί η εργασιακή σχέση με αυτήν. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, αυτή διακοπεί, η Εταιρία θα διατηρήσει τα δεδομένα σας  (σε έγχαρτη ή ηλεκτρονική μορφή) για όσο χρόνο απαιτείται βάσει της ισχύουσας εργατικής, ασφαλιστικής, φορολογικής ή άλλης εθνικής, ευρωπαϊκής η διεθνούς νομοθεσίας ή έως ότου να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής των κατά νόμο σχετικών με τη σύμβαση εργασίας/ έργου εκατέρωθεν αξιώσεων. 
Αν η αίτηση πρόσληψης που έχετε υποβάλει μέσω του ιστότοπου της Εταιρίας δε γίνει δεκτή, η τελευταία θα διατηρήσει τα υποβληθέντα στοιχεία και το βιογραφικό σας σημείωμα για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών από την υποβολή τους, εφόσον έχετε ρητώς συγκατατεθεί σε αυτό. Μετά το πέρας των δύο (2) ετών, τα στοιχεία σας και το βιογραφικό σας θα διαγράφονται αυτόματα από τις βάσεις δεδομένων της Εταιρίας.

6. Τα δικαιώματα του φυσικού προσώπου

Σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679, διαθέτετε τα εξής δικαιώματα: 

Α) Το δικαίωμα πρόσβασης, δηλαδή το δικαίωμα να λαμβάνετε από την Εταιρία επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι τα δεδομένα σας υφίστανται επεξεργασία και αν ναι, για ποιο σκοπό, για πόσο διάστημα και ποιοι είναι οι αποδέκτες τους.

Β) Το δικαίωμα διόρθωσης τυχόν ελλείψεων ή ανακριβειών στα δεδομένα σας.

Γ) Το δικαίωμα διαγραφής («δικαίωμα στη λήθη») των δεδομένων σας από τα αρχεία της Εταιρίας, υπό την προϋπόθεση ότι η επεξεργασία τους δεν είναι πλέον απαραίτητη. 

Δ) Το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, σε περίπτωση αμφισβήτησης της ακρίβειας των δεδομένων κ.λπ.

Ε) Το δικαίωμα φορητότητας, δηλαδή το δικαίωμα να λάβετε από την Εταιρία τα δεδομένα που της έχετε υποβάλει, σε ένα δομημένο και κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο, στις περιπτώσεις που αυτό είναι τεχνικά εφικτό, προκειμένου να τα διαβιβάσετε σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας.

ΣΤ) Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να εναντιωθείτε στην επεξεργασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/Ειδικής Κατηγορίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Ωστόσο, αυτό ενδέχεται να οδηγήσει σε διαγραφή των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από τη βάση δεδομένων μας, εκτός και αν υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία αυτή ή είναι αναγκαία για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων. 

Τα ανωτέρω δικαιώματα ασκούνται χωρίς κόστος για εσάς, με την αποστολή σχετικού αιτήματος στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@europisti.gr. Σε περίπτωση απαίτησης επιπλέον ενεργειών και αντιγράφων από σας, η Εταιρία μπορεί να επιβάλει την καταβολή εύλογου τέλους για διοικητικά έξοδα. 

Εφόσον ασκήσετε οποιαδήποτε από τα ανωτέρω δικαιώματά σας, η Εταιρία θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την απάντηση του αιτήματος το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη του, ενημερώνοντάς σας είτε για την ικανοποίησή του, είτε για τους αντικειμενικούς λόγους που ενδέχεται να εμποδίζουν την ικανοποίησή του. 

7. Διαβίβαση δεδομένων σε τρίτους

Τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα που υποβάλλετε ως υποψήφιοι, διατηρούνται μόνο σε ηλεκτρονική μορφή από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Εταιρίας και δε διαβιβάζονται σε τρίτους εκτός της Εταιρίας, πλην των περιπτώσεων που επιβάλλεται να διαβιβασθούν σε δημόσιες, δικαστικές και εποπτικές αρχές και σε συμμόρφωση με υποχρεώσεις που επιβάλλονται από το ισχύον εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. 

Τυχόν τρίτα πρόσωπα (νομικά ή φυσικά) που μπορεί να επεξεργαστούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας αποκλειστικά για το σκοπό παροχής υπηρεσιών προς την Εταιρία, ενεργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία ή ως υπεύθυνοι επεξεργασίας/από κοινού υπεύθυνοι επεξεργασίας και δεσμεύονται εγγράφως για την τήρηση εχεμύθειας, προστασίας προσωπικών δεδομένων και ασφάλειας των πληροφοριών.

8. Η ασφάλεια των δεδομένων στην Εταιρία

Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς και για το λόγο αυτό λαμβάνουμε και εφαρμόζουμε όλα τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ώστε να εξασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα που συλλέγουμε προστατεύονται επαρκώς και υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κείμενης νομοθεσίας. 

Η Εταιρία εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 27001:2013 και έχει πιστοποιηθεί για αυτό από τις 01/11/2017 από το φορέα Πιστοποίησης TUV HELLAS (TUV NORD) Α.Ε. Σύμφωνα με το Σύστημα αυτό, η Εταιρία, πέρα από τα τεχνικά μέτρα ασφάλειας, έχει υιοθετήσει και αντίστοιχες Πολιτικές και Διαδικασίες Ασφάλειας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Το πλήρες κείμενο της Πολιτικής Ασφάλειας μπορείτε να το βρείτε στο εταιρικό site, εδώ.

9. Τρόπος υποβολής καταγγελίας/διαμαρτυρίας

Για οποιοδήποτε θέμα αφορά στην επεξεργασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μπορείτε να απευθύνεστε στο γραφείο του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) της Εταιρίας: τηλ. 210-8119745/ email: dpo@europisti.gr.

Επίσης, διατηρείτε πάντα το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Λ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ. κέντρο 210-6475600, e-mail: contact@dpa.gr), η οποία μπορεί να δεχθεί και την υποβολή σχετικών παραπόνων / καταγγελιών.

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο: https://www.dpa.gr/el/polites/katagelia_stin_arxi για να ενημερωθείτε αναλυτικά. 

Τέλος, διατηρείτε πάντα το δικαίωμα άσκησης δικαστικής προσφυγής.

Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: Ιούνιος 2023Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης:



1. General Information

Allianz European Reliance Single Member Insurance S.A. (hereinafter referred to as "the Company") is a comprehensive insurance company that operates in all modern insurance sectors, providing comprehensive insurance coverage to both individuals and businesses. It is based in Greece and its headquarters are located in Chalandri of Athens, Avenue. Kifissia 274, telephone number 210 6829601, email info@europisti.gr. The Company has personnel (individuals) with a dependent employment relationship or a project contract, both at its headquarters and in its retail offices, in order to perform, develop and continuously improve the services offered to its customers and shareholders. The Company, with regard to the processing of personal data of its staff, acts primarily as a Data Controller or Joint Data Controller, in accordance with General Regulation (EU) 2016/679.

2. Purpose of the processing of Personal Data/Special Category of Personal Data 

The personal data mentioned in your CV and the data you are requested to fill in via the the Company's website (Career - Job Positions | (europaikipisti.gr)) are necessary in order to assess your suitability for filling positions in our Company. These data will be processed by the Human Resources Division only for this purpose. For your assessment to be correct, the information you fill in must be complete, accurate and true.

3. Processing Legal Basis 

The processing carried out by the Company on the personal data that are provided to it for the above purpose is based on:

a. in contract performance (for the pre-contractual stage and in the case of the conclusion of a work/project contract)
b. your consent (if applicable)
c. to serve the legitimate interests of both parties (e.g. establishment of legal claims, evaluation for the purpose of recruiting suitable staff, etc.) 
d. to ensure that the the Company complies with the legal obligations imposed by the applicable national, european and international legal and regulatory framework.

4. Type of processing of Personal Data/Special Category of Personal Data 

Upon receipt of your CV and other information requested for your recruitment at the Company, the latter will, for the reasons mentioned above, carry out any operation or series of operations of processing of personal data (with or without the use of automated tools), such as collection, recording, organisation, correction, storage, adaptation, alteration, retrieval, search, use, deletion, or destruction.

The Company does not use automated tools to make a decision at the stage of hiring a new employee. The applications of potential employees are always evaluated by a responsible employee of the Human Resources Division of the Company.

5. Retention period of Personal Data /Special Category of Personal Data

If your application for employment is accepted, the Company will retain and process your data lawfully for the duration of your employment relationship with the Company. If, for any reason, the employment relationship is terminated, the Company will retain your data (in hardcopy or digital form) for as long as required by applicable labour, insurance, tax or other national, European or international legislation or until the statute of limitations for any claims by either party relating to the employment contract / project has expired.

If the recruitment application you have submitted through the company's website is not accepted, the company will retain the submitted data and your CV for a period of two (2) years from the date of submission, provided that you have expressly consented to this. After the two (2) years, your data and your CV will be automatically deleted from the Company's databases.

6. The rights of a data subject

According to the General Regulation (EU) 2016/679, you have the following rights
A) The right of access, i.e. the right to receive confirmation from the company as to whether or not your data is being processed and if so, for what purpose, for how long and who are the recipients.
B) The right to correct any deficiencies or inaccuracies in your data.
C) The right to deletion ("right to be forgotten") of your data from the Company's files, provided that the processing is no longer necessary. 
D) The right to restrict the processing, in case the accuracy of the data is questioned, etc.
E) The right of portability, i.e. the right to receive from the Company, the data you have submitted to it in a structured and commonly used format, in cases where this is technically feasible, in order to transmit them to another controller.
F) You have the possibility, at any time, to object to the processing of Personal Data / Special Categories of Personal Data. However, this may result in the deletion of the Personal Data from our database, unless there are compelling and legitimate reasons for such processing or it is necessary for the establishment, exercise or support of legal claims.
The above rights can be exercised at no cost to you by sending a request to the Human Resources Division at hr@europisti.gr. In the event that additional actions and copies are required from you, the Company may charge a reasonable fee for administrative costs

If you exercise any of the above rights, the Company will take all possible measures to respond to your request no later than thirty (30) days after receiving it, informing you either of its satisfaction or of the objective reasons that may prevent its satisfaction.

7. Transfer of data to third parties

The Personal Data that you submit as candidates are kept only in digital form by the Human Resources Division of the Company and is not transmitted to third parties outside the Company, except in cases where it is required to be transmitted to public, judicial and supervisory authorities and in compliance with obligations that are imposed by the applicable national, european, and international legislative and regulatory framework. 

Any third parties (legal or individual persons) who may process your personal data exclusively for the purpose of providing services to the Company, act as processors or as data controllers/joint controllers and commit themselves in writing to respect confidentiality, data protection and information security.

8. Data security at the Company

The security of your personal data is extremely important to us and for this reason we take and implement all appropriate organizational and technical measures to ensure that the data we collect is adequately protected and processed in accordance with the requirements of applicable law.

The Company implements an Information Security Management System in according to the international standard ISO/IEC 27001:2013 and has been certified for this since 01/11/2017 by the certification body TUV HELLAS (TUV NORD) S.A. In accordance with this System, the Company, in addition to the technical security measures, has adopted corresponding Security Policies and Procedures for the protection of your personal data. The full text of the Security Policy can be found on the company’s website here.

9. How to submit a complaint / protest

For any issue related to the processing of Personal Data, you can contact the office of the Data Protection Officer (DPO) of the Company: tel. 210-8119745 / email dpo@europisti.gr.
Furthermore, you always maintain the right to contact the Personal Data Protection Authority (1-3 Kifissias Street, P.C. 115 23, Athens, tel. 210-6475600, e-mail contact@dpa.gr), which may also accept the submission of relevant complaints / complaints. Please visit https://www.dpa.gr/en/individuals/complaint-to-the-hellenic-dpa for further information. In conclusion, you always maintain the right to take legal action.

Last update: June 2023