Το Κέντρο Επικοινωνίας της Εταιρίας μας με το εξειδικευμένο προσωπικό του αλλά και ο Συνεργάτης μας, είναι πάντα στη διάθεσή σας για να χειρίζονται οποιοδήποτε αίτημά σας, είτε είστε πελάτης μας, είτε όχι.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:

Τηλέφωνο: 210 69 99 999 (Ώρες λειτουργίας 8:30-16:30, Παρασκευή 15:30)

E-mail: customercontact@allianz.gr

Φόρμα Επικοινωνίας

Σας παρέχουμε διαύλους επικοινωνίας για να μπορείτε να εκφράσετε τυχόν προβληματισμό σας, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας.

Για να υποβάλλετε το παράπονό σας, μπορείτε να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε την ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου ή να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο, αποστέλλοντάς το με όποιον τρόπο από τους παρακάτω σας εξυπηρετεί:

  1. Έντυπη Φόρμα
    μεσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: customercontact@allianz.gr
    T
    αχυδρομικά, στη διεύθυνση: 
    Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη Μ.Α.Α.Ε.                                                                                                                                                                    Λ. Κηφισίας 274, 15232 Χαλάνδρι
  2. Ηλεκτρονική Φόρμα

Όποιον τρόπο κι αν επιλέξετε, η Εταιρία μας μέσω κατάλληλης διαδικασίας, επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωράει άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να σας απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την Εταιρία μας, δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε για εξωδικαστική λύση στις Αρχές, όπως ενδεικτικά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.