Main navigation back

Επικοινωνία Allianz

Κεντρικά Γραφεία Αθήνας

  • Διεύθυνση: 
    Λεωφόρος Αθηνών 110, Κτίριο Γ’
    10442, Αθήνα
  • Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 69 05 500 (Ώρες λειτουργίας 8:30-16:30, Παρασκευή 15:30)

Κεντρικά Γραφεία Β. Ελλάδος 

  • Διεύθυνση:
    Τσιμισκή 27,
    546 24, Θεσσαλονίκη 
  • Τηλέφωνο: 231 02 32 640 (Ώρες λειτουργίας 8:30-16:30, Παρασκευή 15:30)

Κέντρο Επικοινωνίας

Το Κέντρο Επικοινωνίας της Εταιρίας μας με το εξειδικευμένο προσωπικό του αλλά και ο Συνεργάτης μας, είναι πάντα στη διάθεσή σας για να χειρίζονται οποιοδήποτε αίτημά σας, είτε είστε πελάτης μας, είτε όχι.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, με e-mail ή με fax, στα ακόλουθα τηλέφωνα και διευθύνσεις:

Βρείτε τον κοντινότερο σε εσάς Συνεργάτη μας.

Υποβολή παραπόνου

Η εμπιστοσύνη που μας δείχνετε για την κάλυψη των ασφαλιστικών σας αναγκών, μας επιβάλλει την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών οποιαδήποτε στιγμή και αν τις χρειαστείτε, αλλά και τη διαρκή αναζήτηση τρόπων βελτίωσής τους.

Σύμφωνα με αυτήν τη φιλοσοφία, σας παρέχουμε διαύλους επικοινωνίας για να μπορείτε να εκφράσετε τυχόν προβληματισμό σας, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας.

Για να μας υποβάλλετε το παράπονό σας, μπορείτε να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε την ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου ή να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο, αποστέλλοντάς το με όποιον τρόπο από τους παρακάτω σας εξυπηρετεί:

  • μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση customercontact@allianz.gr
  • μέσω φαξ στο 210 69 97 574
  • ταχυδρομικά, στη διεύθυνση:

    Allianz Ελλάς Α.Α.Ε.
    Λεωφόρος Αθηνών 110, Κτίριο Γ’
    10442 Αθήνα

Κέντρο Επικοινωνίας Allianz

2106999999

Φόρμα Επικοινωνίας

Όποιον τρόπο κι αν επιλέξετε η Εταιρία μας, μέσω κατάλληλης διαδικασίας επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωράει άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να σας απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την Εταιρία μας, δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεων σας. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε για εξωδικαστική λύση στις Αρχές, όπως ενδεικτικά στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Δεν μπορέσαμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας;