Main navigation back
Allianz - Brand Finance Global 500

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τα Κεντρικά μας Γραφεία βρίσκονται:

Λ. Αθηνών 110, Κτίριο Γ΄ 
104 42 Αθήνα

Τηλέφωνο: 210 69 05 500
(καθημερινά 08:30 - 16:30 / Παρασκευή 15:30)

Τηλέφωνο: 210 69 99 999
(καθημερινά 08:30 - 16:30 | Παρασκευή 15:30)

Fax: 210 69 97 574

Φόρμα Επικοινωνίας

customercontact@allianz.gr

Συνεργάτες
Βρείτε τον κοντινότερο σε εσάς:

Δίκτυο Συνεργατών

  • Κεντρ. Γραφεία
  • Εξυπηρέτηση
  • Δίκτυο

Allianz: Τo πολυτιμότερο brand στο χώρο της ασφάλισης παγκοσμίως

  • Το brand Allianz στην πρώτη θέση του ασφαλιστικού Top 50, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
  • Η Allianz είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που συγκαταλέγεται στα 50 πιο ισχυρά brands του κόσμου για το 2016
  • H αξία του brand Allianz ανέρχεται σε 18,6 δις ευρώ, 8,1% υψηλότερη από το 2015

 

Η Allianz εδραίωσε τη θέση της ως το πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand και στη φετινή κατάταξη “Brand Finance Global 500”. Διατηρώντας την ηγετική θέση επί τρία συναπτά έτη, είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που συμπεριλαμβάνεται στο παγκόσμιο Top 50 των ισχυρότερων brands για το 2016.

Ως αποτέλεσμα της μεγάλης ανάπτυξης της παραγωγής, η αξία του brand του Ομίλου αυξήθηκε κατά 8,1% και συγκεκριμένα από 17,2 δις ευρώ ανήλθε στα 18,6 δις ευρώ (20,3 δις δολάρια Η.Π.Α.), ανεβάζοντας την Allianz στην 43η θέση του Top 500 με τα διεθνή brands (από την 44η θέση το 2015).

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είστε δημοσιογράφος και έχετε κάποια ερώτηση, πρόταση ή σχόλιο;

Στείλτε το μήνυμά σας στη Διεύθυνση Market Management & Επικοινωνίας:

marketing@allianz.gr

Στην κατάταξη του 2016, η επιτροπή της Brand Finance αναγνώρισε την ανθεκτικότητα της Allianz σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις και τις υψηλές αποδόσεις του Ομίλου, που καθοδηγούνται από το εμβληματικό brand, την πελατοκεντρικότητα και την “ψηφιακή” προσέγγιση. Καθιστώντας, κατά συνέπεια, την Allianz, ως μία από τις πλέον “brand driven” εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών της φετινής κατάταξης.

Ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management της Allianz, ανέφερε: «Αυτή η εξαιρετική κατάταξη, δείχνει ότι η στρατηγική του brand-εμβλήματος καθώς και η σαφής εστίαση στον πελάτη και την ψηφιοποίηση χτίζουν την εμπιστοσύνη και έχουν απήχηση στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την αυξανόμενη πιστότητά τους».

Αξιολογώντας τις μελλοντικές προοπτικές της Allianz, η Brand Finance εκτιμά ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση του Ομίλου μπορεί να δώσει περαιτέρω αξία χτίζοντας πάνω στα σημερινά οικονομικά μεγέθη. Επιπλέον, η Brand Finance έκρινε ότι το brand της Allianz είναι εξαιρετικά καλά τοποθετημένο, ώστε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες ανάπτυξης οι οποίες προκύπτουν από τις σημαντικές αλλαγές που συντελούνται στον ασφαλιστικό κλάδο, με βασικό άξονα την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.

 

Περισσότερες πληροφορίες:

Brand Finance Global 500 ranking 2016

Αθήνα, 05/02/2016